• Anonym (...)

    Ointresserad sambo

    Min sambo och jag är på helt olika nivå i sexuellt behov... jag (kvinnan) anser att det optimala är sex 1-3 gånger i veckan, medans han tycker typ 1 gång i månaden eller en gång varannan månad räcker gott och väl! han kallar mig förövrigt för nymfoman för att jag vill nån gång i veckan åtminstone så ni kanske förstår vad jag har att deala med...

    Oftast blir det ligga när jag är så sexuellt frustrerad så ja inte kan tygla mina känslor (blir grinig), då har vi sex en gång sen dröjer det tills nästa gång jag blir grinig igen (ca 3 veckor)...

    Jag tror även att han runkar i duschen istället för sex, vilket jag ser som ett stort svek när han vet att jag vill... Kan tillägga att jag gör ALLT för att han sja va nöjd i sägen så tror inte problemet ligger där... hans tidigare tjejer har varit torrisar och inte velat suga å ta satsen i munnen osv så där vet jag att jag ligger på plussidan...

    vet verkligen inte vad jag ska ta mig till?! Jag är 30+ och är verkligen inte redo för celibatliv än!

    Ska man verkligen behöva ha det såhär år ut och år in? Jag har försökt prata med honom många gånger, men han säger bara att jag behöver söka hjälp för mitt extrema sexbehov :(

    Visst, ja kan köra med dildos men jag vill ju ha närhet, den sexuella spänningen och attraktionen åxå, och det blir ju svårt för en dildo att ersätta :( Vill inte vara otrogen heller...

    Är den enda lösningen på mitt problem att antingen gå isär eller acceptera att typ aldrig få sex?

  • Svar på tråden Ointresserad sambo
  • theotherone

    Det låter lite anmärkningsvärt att han har sexuell lust och onanerar, men har inte lust att ligga med dig. Har du frågat honom om varför?

Svar på tråden Ointresserad sambo