Bonusbarn i sovrummet
Skaffa bäddsoffa till er som ni har i vardagsrummet då blir ett rum ledigt som ett av barnet kan få.
Skaffa bäddsoffa till er som ni har i vardagsrummet då blir ett rum ledigt som ett av barnet kan få.
Tycker du på riktigt det är ett bra alternativ att två barn som är här varannan vecka har varsitt sovrum medans vi som bor här varje vecka sover i vardagsrummet? ???? på en bäddsoffa?!
Tycker du på riktigt det är ett bra alternativ att två barn som är här varannan vecka har varsitt sovrum medans vi som bor här varje vecka sover i vardagsrummet? ???? på en bäddsoffa?!
Med risk för att låta egoistisk.. Visst det är två barn som bor här i sitt eget hem. Men det är fortfarande varannan vecka. Det är oxå mitt hem som jag bor i varje vecka. Måste jag då uppoffra mitt sovrum och min sömn för att barnen ska få varsitt sovrum?
Som sagt, situationen är att de delar rum. Det kommer inte ändras så länge vi bor i denna lägenhet. Och jag känner mig riktigt obekväm med att ha barnen i min säng. Så snälla. Kom inte med lösningar på hur rumsituationen ska lösas. Hade jag velat haft det hade jag frågat deras mamma.