• 19Richie88

Killen dricker bara saft?!

Du behöver ej svara specifikt, men ungf. ålder på killen? TS

..Ja, för att Jag minns själv att jag hade en sån period i mitt egna liv med Saft, men bytte senare ut det häftiga saft- drickandet mot Energidrycker istället, detta efter ju äldre jag blev, och att Jag fortf. dricker det pisset än idag, kopiösa mängder blir det ju också ..nu när jag snabbt tänker efter lite på det.. om hur mycket o många flaskor och burkar det blir i veckorna hela året om. Wow!
    ..
    Men men. än är jag inte död, så därför dricker jag lite till bara.. det löser sig.

• 19Richie88
    Anonym (Viola) skrev 2021-05-17 01:10:13 följande:
    Killen i fråga är i 30 års åldern. Han säger sig ha druckit såhär så länge han kan minnas.
    Då är vi ju lika gamla.. och inget säkert, jag menar absolut inget konstigt.. eller missar jag något här (helt utan att läsa vare sig tidigare eller nu senare kommentarer!?)
  • 19Richie88
    Bastardised skrev 2021-05-21 22:00:27 följande:

Män står man inte vid slasken och blandar BOB:s blandsaft som om man vore på ett barnkalas. 

BOB:s blandsaft" ..Is the shit! Haha. Gott,
    Riktigt kallt vatten,, och om saften är blandad med hög- precision ..så är det fan underskattat gott istället för att ta en fesljummen smuggelöl på en Lördagkväll vet ja.
Svar på tråden Killen dricker bara saft?!