Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Hon förstörde mig....

Bli arg... Arg på henne, på dig själv, på livet och fan allt. Men det sista du ska bli arg är på att du inte sparkat ut henne ur dina tankebanor för längesen. Att du inte slutat dalta med dig själv och inte raggat upp någon ny kärlek som får det ni hade att likna blaha blaha och visa exet att hon "nu får du allt ångra dig".

Tänk att du är så jävla mycket mer värd än någon som betett sig som hon gjorde mot dig. Är själv singel nu, har blivit bedragen själv tidigare i livet så jag har liknande erfarenhet som du har. Men en sak säger jag, det finns inget som slår känslan av att visa upp sin nya donna framför exet

• Anonym (K)
    Enbättreman skrev 2021-05-18 11:59:45 följande:

Arg fasen har jag gått igenom och jag har också insett att jag är värd bättre än henne. Problemet är ju bara att min hjärna/hjärta inte vill inse att det aldrig kommer bli vi igen.

Svårt att leta nytt när jag fortfarande älskar henne (eller iaf den jag trodde hon var)

Jättebra! Ut och träffa folk när den här jäddra pandemin börjar ta slut så ska du se att du har mist en men tusen står dig åter
  • Anonym (K)
    Enbättreman skrev 2021-05-18 12:17:58 följande:

Tack!!

Bara kul om jag kan hjälpa! Var i Sverige bor du, norra eller södra? Jag är singel och behöver en kompis att ragga upp någon snygging att leva med resten av livet. Tänkte om vi kan ta på oss solbrillorna tillsammans i sommar och göra lite kvinnor knäsvaga
  • Anonym (K)

Och du, mitt livs kärlek du skrev i trådstarten finns inte. Man har en tid tillsammans, kort eller lång, time will tell

• Anonym (K)
    Enbättreman skrev 2021-05-18 12:49:52 följande:

Hahaha...bra idé men behöver ingen "wingman" såna har jag redan.

Lycka till i sommar!

Bra! Lycka till du med
  • Anonym (K)
    Anonym (FYI) skrev 2021-05-18 14:21:20 följande:

Undrar bara...Var är ni som har denna sida att berätta i en tråd som

"Hur berätta om otrohet." De flesta otrohetstrådar, där bedragaren berättar, och vill ha hjälp med hur hen skall göra, flödar över av dom som antingen hejar på, eller är helt övertygade om att otrohet inte har någon betydelse, är pro otrohet, och att man därför bör hålla tyst om det.

Tror du.. "K" har skrivit i den tråden...men alla andra??

T.ex ts här i denna tråden, kanske skulle skriva om hur det har förstörts för honom. Jag är helt övertygad om att det finns hur många livsöden som helst där otrohet förstört åratal av liv.

Fyi så har jag sett att någon fler än jag som använder K som nick så jag vet faktiskt inte vad du menar.
Svar på tråden Hon förstörde mig....