Hjälp! Plussat helt för sent. Finns det en chans att det är friskt?
Ingen.....?
Ingen.....?
Funderar även om det kan vara en graviditet som fäst väldigt sent och att det var den smärtan du kände. Det skulle förklara ditt hcg som idag skulle vara normalt.vet dock inte om det är möjligt för ett ägg att fästa såpass sent. För du har inte haft någon blödning eller?
Men herregud, hur kan man få tillåtas vara så urbota korkad?! Det är så man storknar. Tänk om de öppnat dig liksom! Tur att de kom på det innan åtminstone men jag hade blivit vrålförbannad. Puh.
Jag hade rejält ont när ägget implanterades, är idag i v6 och har fortfarande hugg emellanåt. Vissa känner av äl och implantation mer tydligt än andra. Förstår att det är svårt men försök att ha lite is i magen. Tycker det troliga här låter som en sen graviditet. Och om inte så kommer du att få veta vad det år som är galet. Allt kommer att ordna sig. <3
Just där och då blev jag bara lättad. Var så orolig. Men när jag väl kom hem och började reflektera på vad som hänt så blev jag förbannad.
Ja, jag hoppas att allt går som det ska.
Stort grattis till din graviditet! Hoppas vi kan följas åt om allt går vägen för mig.
Tack för stöttningen. Ibland behöver man bara få olika synvinklar för att lugna sig lite.
Fick tillbaka hCG nu och det låg på 202. Så det har ju mer än fördubblats från 74. Men är ändå väldigt lågt tycker jag. Läkaren skulle ringa imorgon. Men misstänker nytt prov på söndag.
Ska på ultraljud den 27/5. Får jag ont innan det så ska jag åka in tidigare. Så det är bara att vänta lugnt i båten.
Idag såg man en uppklarning på vul som stämmer överens med en tidig graviditet.
Allt såg normalt ut och ska tillbaka om tre veckor för nytt vul.
Jag och sambon har suttit och rannsakat oss själva och kommit fram till att vi måste haft sex senare än 24/4. Förhoppningsvis är allt ok. Håller tummarna för det iaf :)
Ville bara uppdatera att jag var på ultraljud igen igår och nu såg man en liten böna med tickande hjärta:) Så detta ser ut att gå bra ändå.
Läkaren hade svårt att bedöma ålder, men inte mindre än 7+6 iaf. Kan diffa någon vecka fram.