Inlägg från: Anonym (Evilina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Evilina)

Är det sexigst att säga Lilla gumman till kvinna?

Bara stryk "lilla" från allt som kan användas till kollegor i jobbsammanhang, om du inte aktivt är ute efter att göra kvinnor förbannade och negativt inställda till dig. Det gjorde mig förbannad redan för 25 år sen och det har inte direkt minskat med tiden.

Om någon lyckas kväka ur sig den grodan idag så ska jag nog börja kalla honom för lilla hjärnan, och när han klagar över det och alla redan vet det så får han heta Nalle Puh [en björn med mycket liten hjärna].

Ingen kan väl bli förolämpad av att bli kallad Nalle Puh? Oskyldig

• Anonym (Evilina)
    Anonym (Markus) skrev 2021-05-23 10:44:25 följande:
    Lilla gumman borde vara mindre illa för det låter inte lika gammalt som bara gumman. Så tycker jag i alla fall. Men att vara gammal är inte något jag ser ner på så förstår inte varför gumman över huvud taget skulle vara fel.
    Det kanske man kan tycka men då har man helt enkelt fel.

På riktigt, trollar du eller är du så helt bortom allt vad normal språkavkodning heter?

Brukar du gå till biblioteket för att leta efter fler bokstäver till dina diagnoser?
  • Anonym (Evilina)
    Anonym (Markus) skrev 2021-06-01 11:08:12 följande:

Varför har min trådstart fått så många nedröstningar? Är inte det nedsättande?

Du frågade vad tjejerna tycker och där fick du svaret av de som inte orkade skriva nåt.
Svar på tråden Är det sexigst att säga Lilla gumman till kvinna?