Förlorat min bonusdotter
Men herregud, vad är det med er andra?? Göra soc-anmälan och tvinga sig på en familj där man inte är välkommen, kontakta bakom pappans rygg? Så gör man bara inte!
Men herregud, vad är det med er andra?? Göra soc-anmälan och tvinga sig på en familj där man inte är välkommen, kontakta bakom pappans rygg? Så gör man bara inte!
Det är inte upp till dottern att bestämma om hon är för ung och även om hon är i äldre tonåren är det helt olämpligt att fortsätta hänga sig kvar.
Varför är det olämpligt att behålla en fin relation? Det kan vara väldigt givande och tryggt för dottern att behålla relationen ifall hon tycker om sin fd bonusmamma. Det är inte bara relationer mellan biologiska föräldrar som kan vara traumatiska för ett barn. Att förlora eller tom bli tvungen att förlora en fin vuxengestalt i livet har jag svårt att förstå hur nån kan tycka det är bra.
Pappan lämnade inte mig, var ett gemensamt beslut. Försökte lämna honom innan men ville ge honom en chans. Dottern är tonåring. Dagen innan jag flyttade så grät hon floder. Hon sa flera flera gånger att lämna mig inte snälla lämna mig inte. Du har alltid varit som en mamma för mig. Och jag lovade att aldrig lämna henne. Jag är så ledsen över detta. Klart han väljer det är hans barn. Dock så borde han inte förstöra vår relation. Det enda jag vill är att få träffa henne igen och berätta hur mycket jag älskar henne. Jag respekterar hennes far men samtidigt känner jag en ilska över det han har gjort. Jag lämnade honom men inte henne. Det är också svårt att inte bry sig när hon skriver till mig på snapchat ibland och när hon berättar att hon mår dåligt. Jag kommer alltid att bry mig om henne. Nu är jag dock blockad på Instagram. Kan heller inte ignorera när hon skriver att hon älskar mig. Jag älskar ju henne också. Så jag borde sluta svara henne dessa gånger hon skriver för att pappan vill det?