Inlägg från: Anonym (Kvinna 39) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna 39)

Förlorat min bonusdotter

Tyvärr ts, hon är en del av hans liv och du ska inte hänga dig kvar. Jag förstår att du tycker väldigt mycket om henne men ni kan inte ha kontakt längre. Det kommer bara bli negativa konsekvenser om ni har kontakt framöver eftersom du och pappan ska gå skilda vägar. Han kan till och med tro att det är pga honom du vill ha kontakt med henne, även om det inte verkar vara så.

Låt dem gå vidare med sitt liv och tillåt dig själv att sörja relationen till henne. 

• Anonym (Kvinna 39)

Men herregud, vad är det med er andra?? Göra soc-anmälan och tvinga sig på en familj där man inte är välkommen, kontakta bakom pappans rygg? Så gör man bara inte!

• Anonym (Kvinna 39)
    Anonym (***) skrev 2021-05-23 18:29:35 följande:
    Var framkommer det att dottern inte vill träffa TS?
    Det är inte upp till dottern att bestämma om hon är för ung och även om hon är i äldre tonåren är det helt olämpligt att fortsätta hänga sig kvar.
  • Anonym (Kvinna 39)
    Anonym (Teddy) skrev 2021-05-23 18:33:42 följande:
    Varför tror du att pappan förbjuder all kontakt med dottern? För dotterns skull eller nåt annat? På ts verkar det som att relationen med bonusdottern har varit väldigt fin.
    För att han inte vill ha ts i sitt liv, det borde vara en enkel gissning. Jag tror också ts har en riktigt fin relation till dottern, det är inte upp till henne att bestämma om den ska fortsätta.
  • Anonym (Kvinna 39)
    Anonym (Bonusmamma) skrev 2021-05-25 14:02:36 följande:

Skrev att hon fick sova här. Känner dock har jag gjort fel, eftersom att jag sa ja?

Om det är ok med pappan har du inget att skämmas för.
Svar på tråden Förlorat min bonusdotter