Inlägg från: hercrushstartswithaj |Visa alla inlägg
  • hercrushstartswithaj

Hjälp. Jag är kär i min vårdpersonal.

Hej, jag kan 100% koppla till hur du känner/kände när du skrev detta. Jag är patient på psyket pga jag inte har mått bra & på intagsavdelningen - där jobbar han. Jag blir så pirrig när jag ser honom! Smygkikar alltid åt hans håll. Han är så 7kt snygg. Den sötaste i hela världen. Jag gjorde en busig grej & skickade ett anonymt hemlig-beundrar vykort till honom, trotts att det är förbjudet att på nåt sätt kontakta vårdpersonal. Jag kunde inte låta bli. Har drömt flera nätter om hans närhet & värme. För nåt år sen, när han jobbade natt, hade jag en tung panik ångest attack, han såg mot mitt håll & märkte att nåt va fel, så han satte sig ner & pratade med mig. Jag önskar att han kunde bli min! Mitt hjärta slår för honom. Varje slag mitt hjärta slår, så ekar hans namn i rytmen inombords. Jag först din "envishet" hihi.. Jag kunde bara sova med filtar som han hämtade åt mig medans filtar som andra skötare rörde i hamnade på en hög under sängen. Bara hans doft på filten gjorde att jag kände mig trygg. Jag såg honom senast i dag när jag tog några bloss utanför byggnaden, sen såg jag honom några fler ggr under hela eftermiddan. JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KÄÄÄÄÄR!!!

• hercrushstartswithaj

För ett tag sen gjorde jag en sak jag inte borde ha gjort. Jag har ju då snapchat, men mitt namn syns inte på min profil. Jag la för kanske en månad sen till honom på snapchat. I dag när jag vaknade såg jag att han hade accepterat. Han vet nog inte att det va mig han addade tillbaka eftersom mitt namn syns som sagt inte på min snap. Nu är jag orolig för om han listar ut att det är jag eller om nån får reda på att jag har lagt till en skötare på snapchat. Jag är fortf patient & jag DÖR om det inte kan bli han & jag Gråter

Svar på tråden Hjälp. Jag är kär i min vårdpersonal.