Hjälp. Jag är kär i min vårdpersonal.
Hej, jag kan 100% koppla till hur du känner/kände när du skrev detta. Jag är patient på psyket pga jag inte har mått bra & på intagsavdelningen - där jobbar han. Jag blir så pirrig när jag ser honom! Smygkikar alltid åt hans håll. Han är så 7kt snygg. Den sötaste i hela världen. Jag gjorde en busig grej & skickade ett anonymt hemlig-beundrar vykort till honom, trotts att det är förbjudet att på nåt sätt kontakta vårdpersonal. Jag kunde inte låta bli. Har drömt flera nätter om hans närhet & värme. För nåt år sen, när han jobbade natt, hade jag en tung panik ångest attack, han såg mot mitt håll & märkte att nåt va fel, så han satte sig ner & pratade med mig. Jag önskar att han kunde bli min! Mitt hjärta slår för honom. Varje slag mitt hjärta slår, så ekar hans namn i rytmen inombords. Jag först din "envishet" hihi.. Jag kunde bara sova med filtar som han hämtade åt mig medans filtar som andra skötare rörde i hamnade på en hög under sängen. Bara hans doft på filten gjorde att jag kände mig trygg. Jag såg honom senast i dag när jag tog några bloss utanför byggnaden, sen såg jag honom några fler ggr under hela eftermiddan. JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KÄÄÄÄÄR!!!