Inlägg från: Anonym (H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H)

Orkar inte längre

mson skrev 2021-05-31 08:48:38 följande:

Uppdatering:  Jag har berättat för min sambo att jag absolut inte vill ha fler barn.   men att jag är villig att kämpa för oss, om hon accepterar min vilja. hon bröt ihop totalt, och säger som tidigare, att jag fördärvar hennes liv, och att det aldrig kan bli bra mellan oss om jag inte låter henne ha ett barn till. hon pratar inte med mig, jag fick sova på soffan...  

Men nej nej NEJ, ni har redan sex barn för mycket! Eller snarare, du har sju barn. Separera så har du mer tid för de riktiga barnen.
  • Anonym (H)
    mson skrev 2021-05-28 11:40:45 följande:

Att hon vill ha fler barn..   dock har den gränsen passerat för mig nu. jag går inte med på det igen, hur mycket hon än tjatar.  men nu är vi ju redan i den situationen, med 6 barn.. sist vi hade sex hade jag kondom, men hon blev ändå gravid, vet inte vad som hände.. men hon fick missfall redan innan det ens blev något..  sen dess har jag inte ens vågat ha sex med henne. livrädd helt ärligt..

Hon hade väl gjort hål i kondomen...
  • Anonym (H)

- Få huset värderat.

- Kolla med banken om du kan få köpa ut henne.

- Om hon går med på det så skaffar du en jurist som hjälper dig vidare.

Förresten, du kanske bör DNA-testa barnen för att se om de är dina..?

• Anonym (H)
    Anonym (...) skrev 2021-08-23 09:59:43 följande:

Flytta till eget boende i närheten och låt henne bo kvar i huset med barnen. Om hon mår så dåligt som du säger behöver hon så lite förändring som möjligt. Med all barnbidrag, bostadsbidrag och underhåll från dig borde hon klara sig ekonomiskt. Hon kan få hjälp med vardagen via boendestöd osv. 

Du kan ju träffa barnen ofta ändå.

Barnen bör absolut inte bo med henne...
  • Anonym (H)

Har du pratat med banken TS? Och kommunen angående hyresrätter?

• Anonym (H)
    mson skrev 2021-08-14 00:39:58 följande:

Hon vill inte flytta förrän hon hittat någon annan som hon kan flytta in hos..

En annan karl?? Det vore katastrof för barnen. En man som låter henne och barnen flytta in snabbt kan inte vara helt 100 i skallen. Dessutom blir det väl fler barn där då...
  • Anonym (H)
    Anonym (...) skrev 2021-08-23 12:37:37 följande:

Klarar hon vara hemma hela dagarna med 6 ungar klarar hon resten av dagen oxå med boendestöd.

Hon verkar ju inte vilja ha boendestöd??

Släng in en övervakningskamera så är hon ersatt. Hon gör ju inte så mycket mer. Sen om ungarna busar är det bara för TS och slå på högtalaren och tillrättavisa dem.
Svar på tråden Orkar inte längre