Fånga sambo i hans lögn
Kom på att min sambo skrev om sexuella saker som han skulle/ville göra med en man. När jag konfronterade honom så skrattade han och sa där fick jag dig jag ville veta ifall du tittade på mina meddelanden. Grejen är att jag har alltid sagt till han tror jag titta på hans meddelande och jag fick tillåtelse att göra det.
När han skrev med den mannen så raderade han meddelanden snabbt så det var inte tänkt att jag skulle ser detta. Nu i efterhand så har jag gjort lite mer undersökningar om detta och det visa sig att de har visst det träffats och sambon har sugit av den mannen samt blivit påsatt 2 gånger. Min sambo neka fortfarande även när jag ställer frågan som någon annan.
Jag vill får fram bevis på allt men kan inte. Den andra mannen bara snacka på han. Men vet ej om det är för att importera på den som han skriver med eller om det är sanningen. Min hjärna säger till mig att min sambo är bi eller bi nyfiken vilket inte är något problem för mig men han har fortfarande varit otrogen. Jag vänta barn med detta killen och ville veta sanningen om han. Jag har försökt med allt men han säger fortfarande nej.