Anonym (Kim) skrev 2021-05-31 18:56:12 följande:
Jag har iaf läst om kvinnor som ger ett namn åt sin dildo... Men dockan är ju passiv, det som ska göras gör mannen. Det är en sexleksak, modell större. Om han fantiserar att det är en riktig kvinna han ligger med, vad är skillnaden mot alla andra onanifantasier som både män och kvinnor har?
Jag tror fortfarande att det finns ett moment av svartsjuka eller konkurrens som ni kvinnor har svårt att ta. Eller vissa kvinnor menar jag. Men tack för svar, det är intressant att höra hur du tänker

Du har nog verkligen problem med kvinnor om du på allvar tror att någon kvinna känner svartsjuka gentemot en sexdocka. Visserligen är alla olika men jag kan garantera att du får svårt att hitta någon som känner såna känslor.
Jag tycker mest det är lite äckligt och framför allt fantasilöst. Onanera är en sak och nåt hjälpmedel så det ska kännas skönare, visst. typ fleshlight, det är jämförbart med nån dildo eller rabbit.
En docka däremot, varför? Jag skulle ha svårt att få bort bilden och tänka på det när (om) vi ligger. En man som verkligen kan tänka sig att köra kuken i en plastdocka, vill jag vara med en sån? Ser han mig som ett hål bara, men kanske lite bättre än dockan? Han kanske föredrar dockan eftersom den aldrig säger nej?
Nej, sammantaget skulle jag nog tacka för mig. Det skulle inte riktigt vara rätt man för min del. Det finns säkert andra kvinnor som inte har några invändningar.
Så, tack men nej tack för min del.
och om du ännu inte fattat det ts. Det har 0,0000% med svartsjuka att göra