• Anonym (Kim)

Fråga till kvinnor

Du träffar en trevlig man på nätet, ni dejtar några gånger och det klickar. Ni inleder ett förhållande, det känns bra men så råkar du öppna en garderob hemma hos honom och där står en superfin sexdocka med svällande bröst och villig mus. Dock lite dammig då den tydligen inte använts sen han träffade dig. Hur reagerar du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till kvinnor
  • Anonym (Njae)
    Anonym (CL) skrev 2021-05-31 14:04:43 följande:

Precis....när min pv öppnar min låda med två dildos, satisfyer och lite andra saker....kommer han dumpa mig och berätta för alla? Det var ju nån som inte skulle hålla det hemligt i något svar ovan....

Inte samma sak... Det du anger är mer i stil med fleshlight eller dyl.
  • Anonym (Rätt neutral)

Jag hade absolut stängt garderoben, men inte gjort slut om det var en trevlig man.

Det finns ju sexleksaker och jag förväntar mig att det finns män som har dem. Jag hade inte sagt någonting utan sett till en helhet.

Däremot är jag ju otroligt nyfiken, så naturligtvis hade jag tittat igenom hemmet efter fler ledtrådar på vem personen var. Jag tänker att jag absolut hade undrat, men faktiskt "bara" sett det som en ledtråd.

Hade den varit dammig hade jag också undrat över städförmåga.... Också en relevant ledtråd om vem personen är....

• Anonym (HormonElla)
    Anonym (Kim) skrev 2021-06-01 15:49:59 följande:
    Okej, det är bara en teori i brist på andra.

Jag har läst om kvinnor som har en docka i sängen för att ha någon att krama, är det också osunt?
    Jag tycker det också är lätt creepy.

Men inte lika creepy som att ha en realdoll som man misshandlar och kallar för valfritt kändisnamn.
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (HormonElla) skrev 2021-06-01 19:00:53 följande:

Jag tycker det också är lätt creepy.

Men inte lika creepy som att ha en realdoll som man misshandlar och kallar för valfritt kändisnamn.

Varför ska man misshandla en sexdocka?

Tro inte alla gör så för att det finns någon som gör det.
  • Pinnen2
    Anonym (Tvärtom) skrev 2021-06-01 17:38:36 följande:

Tror det är det här som skiljer kvinnor o män åt. 
    Kvinnor har svårt att förstå vad män får ut av det och därför analyserar man det som att det skulle vara fel, sjukt eller något annat. 

Varför kan man inte acceptera att män finner en trillfredsställelse i det och fungerar på det sättet? 

Det finns ju många saker som kvinnor finner tillfredsställelse i som män inte förstår. Men hur skulle det vara om man då stämplar det som sjukligt. 

Jag är man. Dessutom oskuld. Men vet inte vad jag skulle få ut mer av en docka än av tex en fleshlight om den bara ligger still. Men hur avancerade är dockorna? Vad kan de? Jag har inte koll alls där. Men kan den bara ligga still förstår jag inte värdet i den.
  • Anonym (DD)
    Pinnen2 skrev 2021-06-01 19:59:12 följande:
    Jag är man. Dessutom oskuld. Men vet inte vad jag skulle få ut mer av en docka än av tex en fleshlight om den bara ligger still. Men hur avancerade är dockorna? Vad kan de? Jag har inte koll alls där. Men kan den bara ligga still förstår jag inte värdet i den.
    Det är väl det att dockan liknar en riktig kvinna på något sätt. En fleshlight liknar en termos.
  • Anonym (svårt att förstå?)
    Anonym (Kim) skrev 2021-05-31 18:56:12 följande:
    Jag har iaf läst om kvinnor som ger ett namn åt sin dildo... Men dockan är ju passiv, det som ska göras gör mannen. Det är en sexleksak, modell större. Om han fantiserar att det är en riktig kvinna han ligger med, vad är skillnaden mot alla andra onanifantasier som både män och kvinnor har?

Jag tror fortfarande att det finns ett moment av svartsjuka eller konkurrens som ni kvinnor har svårt att ta. Eller vissa kvinnor menar jag. Men tack för svar, det är intressant att höra hur du tänker

Du har nog verkligen problem med kvinnor om du på allvar tror att någon kvinna känner svartsjuka gentemot en sexdocka. Visserligen är alla olika men jag kan garantera att du får svårt att hitta någon som känner såna känslor.

Jag tycker mest det är lite äckligt och framför allt fantasilöst. Onanera är en sak och nåt hjälpmedel så det ska kännas skönare, visst. typ fleshlight, det är jämförbart med nån dildo eller rabbit.

En docka däremot, varför? Jag skulle ha svårt att få bort bilden och tänka på det när (om) vi ligger. En man som verkligen kan tänka sig att köra kuken i en plastdocka, vill jag vara med en sån? Ser han mig som ett hål bara, men kanske lite bättre än dockan? Han kanske föredrar dockan eftersom den aldrig säger nej?

Nej, sammantaget skulle jag nog tacka för mig. Det skulle inte riktigt vara rätt man för min del. Det finns säkert andra kvinnor som inte har några invändningar.

Så, tack men nej tack för min del.

och om du ännu inte fattat det ts. Det har 0,0000% med svartsjuka att göra

• Anonym (....)

Jag blir avtänd tills vidare, och kommer inte kunna ligga med honom tills vidare.

Jag har alltid haft män som har varit väldigt populära bland kvinnor så det är min preferens. De män jag haft har alltid kunnat välja och vraka på marknaden.

Den här mannen, han med dockan verkar inte kunna få en enda tjej än mig så varför skulle jag vilja ha honom, andra väljer ju bort honom så då ser de väl något dåligt i honom som jag inte sett? Han är uppenbarligen en loser och lägst ner i herarkin så jag skulle troligen ens inte hamnat i ett förhållande med honom.

En helt annan typ av man attraherar mig. Troligtvis skulle jag inte ens sett denne man i urvalet från början. Han kan knappast vara varesig snygg, trevlig eller ha detgott ställt eftersom INTE EN ENDA KVINNA har velat ha honom på väldigt, väldigt, väldigt, väldigt länge. Dessutom har han för lite erfarenhet av kvinnor för att kunna vara bra i sängen. Vad otroligt avtändande att inse att man blivit tillsammans med en liten incel.

Skulle lagt benen på ryggen och sprungit. Skulle inte ens brytt mig om att lägga någon minut på att göra slut utan bara sprungit och ghostat.

• Anonym (DD)
    Anonym (....) skrev 2021-06-01 21:01:49 följande:

Jag blir avtänd tills vidare, och kommer inte kunna ligga med honom tills vidare.

Jag har alltid haft män som har varit väldigt populära bland kvinnor så det är min preferens. De män jag haft har alltid kunnat välja och vraka på marknaden.

Den här mannen, han med dockan verkar inte kunna få en enda tjej än mig så varför skulle jag vilja ha honom, andra väljer ju bort honom så då ser de väl något dåligt i honom som jag inte sett? Han är uppenbarligen en loser och lägst ner i herarkin så jag skulle troligen ens inte hamnat i ett förhållande med honom.

En helt annan typ av man attraherar mig. Troligtvis skulle jag inte ens sett denne man i urvalet från början. Han kan knappast vara varesig snygg, trevlig eller ha detgott ställt eftersom INTE EN ENDA KVINNA har velat ha honom på väldigt, väldigt, väldigt, väldigt länge. Dessutom har han för lite erfarenhet av kvinnor för att kunna vara bra i sängen. Vad otroligt avtändande att inse att man blivit tillsammans med en liten incel.

Skulle lagt benen på ryggen och sprungit. Skulle inte ens brytt mig om att lägga någon minut på att göra slut utan bara sprungit och ghostat.

"Blir du nån" då, när du ligger med män som har varit med en massa snygga tjejer?
  • Anonym (Kim)
    Anonym (....) skrev 2021-06-01 21:01:49 följande:

Ser man på, du bekräftar min incelteori till punkt och pricka!
Svar på tråden Fråga till kvinnor