Inlägg från: Anonym (Man 45) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man 45)

Långt ned i halsen

Hej!

Min tjej vill att jag knullar henne i halsen. Ni som provat (killar och tjejer) hur känns det? Gillar verkligen när hon suger av mig, och tycker del låter väldigt sexigt, men är lite osäker hur det ska gå till och vad som skulle kunna bli fel. Hon vill även att jag sprutar långt ned, nån som provat det?

Sjukt nyfiken att höra era tankar och erfarenheter!

• Svar på tråden Långt ned i halsen
  • Anonym (Man 45)

Låter spännande allt ni skriver, ska nog föreslå huvudet över kanten varianten till att börja med.

Ni tjejjer som gör detta, vad är det ni går igång på?

• Anonym (Man 45)

Ok, klart jag ska vara försiktig. Känner nästan att jag ska ta och prova på mig själv med en dildo, bara för att :) 

Själv är jag inte direkt den dominanta typen, men jag tänder verkligen på tanken att hon skulle ta hela kuken i munnen och hur det skulle se ut. Tänder mer på att gå in och ur olika roller och positioner. Älskar ju till exempel att slicka henne och när hon sitter över mitt ansikte minst lika mycket som tanken på att se henne svälja hela min kuk. 

• Anonym (Man 45)

Sagt och gjort, nu har jag testat hur det känns. Köpte en dildo i min storlek och testade att ta den till roten. Det var inte så svårt som jag trodde. Jag tyckte det gick enklast framifrån. Ryggläge över kanten gick också bra, men kan tänka mig att bristen på kontroll kan bli obehaglig så försiktighet är A och O.

Svar på tråden Långt ned i halsen