• Anonym (Man 45)

Långt ned i halsen

Hej!

Min tjej vill att jag knullar henne i halsen. Ni som provat (killar och tjejer) hur känns det? Gillar verkligen när hon suger av mig, och tycker del låter väldigt sexigt, men är lite osäker hur det ska gå till och vad som skulle kunna bli fel. Hon vill även att jag sprutar långt ned, nån som provat det?

Sjukt nyfiken att höra era tankar och erfarenheter!

• Svar på tråden Långt ned i halsen
  • En manlig man

Personligen tycker jag inte det är skönare än en bra "vanlig" avsugning. Men det är ju härligt att vara hård och bestämd och höra henne kämpa med andning och saliv. Det är dominans i det som jag gillar. Speciellt när hon hulkar lite och saliven rinner ner för hakan. Så kör på bara och knulla munnen som en fitta. Hon kan sitta på knä eller ligga på mage på sängen. En annan variant är att hon ligger på rygg med huvudet ut över sängkanten. När du kommer så trycker du in kuken så långt du kan och sprutar rakt ner i halsen.

Gör det idag och skriv sen här hur det var.

Att hon ber dig om det är troligen för att hon haft killar som gjort det på henne tidigare och hon har märkt att hon gillar det. Så du behöver inte vara rädd att skada henne eller så. Hon ber ju om det.

• Hotelliggaren
    En manlig man skrev 2021-06-02 10:26:44 följande:

Personligen tycker jag inte det är skönare än en bra "vanlig" avsugning. Men det är ju härligt att vara hård och bestämd och höra henne kämpa med andning och saliv. Det är dominans i det som jag gillar. Speciellt när hon hulkar lite och saliven rinner ner för hakan. Så kör på bara och knulla munnen som en fitta. Hon kan sitta på knä eller ligga på mage på sängen. En annan variant är att hon ligger på rygg med huvudet ut över sängkanten. När du kommer så trycker du in kuken så långt du kan och sprutar rakt ner i halsen.

Gör det idag och skriv sen här hur det var.

Att hon ber dig om det är troligen för att hon haft killar som gjort det på henne tidigare och hon har märkt att hon gillar det. Så du behöver inte vara rädd att skada henne eller så. Hon ber ju om det.

Precis så! är ju sjukt härligt just att hon får kämpa lite! ryggläge är det som funkar bäst tycker jag. 
  • Vila365

Det känns helt fantastiskt.. När hon sväljer med kuken i halsen, så masseras hela kuken. Helt underbart känsla. Dock ska det vara med någon som "kan" göra det utan att hulka.. Kräk-reflex och avsugningar tycker jag inte passar ihop..

• Anonym (Kvinna 40+)

Som det nämndes ovan - ryggläge med huvudet över sängkanten är det enklaste sättet att ta den långt ner i halsen! Kräkreflexerna kan man träna upp om man vill!! Annars är det bara att köra på - lycka till!!

• Anonym (Man 45)

Låter spännande allt ni skriver, ska nog föreslå huvudet över kanten varianten till att börja med.

Ni tjejjer som gör detta, vad är det ni går igång på?

• Anonym (Inte skada)
    Anonym (Man 45) skrev 2021-06-02 16:27:16 följande:
    Låter spännande allt ni skriver, ska nog föreslå huvudet över kanten varianten till att börja med.

Ni tjejjer som gör detta, vad är det ni går igång på?
    Ärligt talat, jag gör det för att min man tänder på det. Tänder själv på dominant sex men inte detta och absolut inte att ligga med huvudet utanför kanten. Det kan bli otroligt obehagligt. Ville bara kommentara inlägget "Så du behöver inte vara rädd för att skada henne eller så". Du ska naturligtvis vara försiktig. Även fast hon nu vill, betyder det inte att man kan ta hur mycket som helst. Särskilt då du själv är ovan så är det naturligtvis extra viktigt att vara försiktig så att hon inte är utan luft för länge eller skadar sig på annat sätt. Men eftersom du skriver här och verkar resonerande, så har du nog redan fattat det. Hoppas att det blir bra för er.
  • Anonym (Man 45)

Ok, klart jag ska vara försiktig. Känner nästan att jag ska ta och prova på mig själv med en dildo, bara för att :) 

Själv är jag inte direkt den dominanta typen, men jag tänder verkligen på tanken att hon skulle ta hela kuken i munnen och hur det skulle se ut. Tänder mer på att gå in och ur olika roller och positioner. Älskar ju till exempel att slicka henne och när hon sitter över mitt ansikte minst lika mycket som tanken på att se henne svälja hela min kuk. 

• Anonym (...)

Om hon vill och du vill prova så kör

• Anonym (Primalstar)

Kan bara instämma om att det är galet skönt att kommma riktigt långt in.

Min nuvarande sambon tänder på och blir galet våt av att få kuk djupt i munnen. Vi hade lite av och till relation i några år och sen när vi blev ihop mer på riktigt så hade hon ngnstans på vägen utökat sin lust och ville ta mig djupare i sin mun.

Anar att hon testade med en kille som jag vet är rejält dominant i sex som visat henne vägen och fått henne att utmanas och bli tagen så i munnen.

• Grossglanz

Ser kul ut när tjejen ser ut att ha ett guppande adamsäpple:)

Svar på tråden Långt ned i halsen