• Anonym (Man 45)

Långt ned i halsen

Hej!

Min tjej vill att jag knullar henne i halsen. Ni som provat (killar och tjejer) hur känns det? Gillar verkligen när hon suger av mig, och tycker del låter väldigt sexigt, men är lite osäker hur det ska gå till och vad som skulle kunna bli fel. Hon vill även att jag sprutar långt ned, nån som provat det?

Sjukt nyfiken att höra era tankar och erfarenheter!

• Svar på tråden Långt ned i halsen
  • Dethärärmittnamn
    En manlig man skrev 2021-06-02 10:26:44 följande:

Personligen tycker jag inte det är skönare än en bra "vanlig" avsugning. Men det är ju härligt att vara hård och bestämd och höra henne kämpa med andning och saliv. Det är dominans i det som jag gillar. Speciellt när hon hulkar lite och saliven rinner ner för hakan. Så kör på bara och knulla munnen som en fitta. Hon kan sitta på knä eller ligga på mage på sängen. En annan variant är att hon ligger på rygg med huvudet ut över sängkanten. När du kommer så trycker du in kuken så långt du kan och sprutar rakt ner i halsen.

Gör det idag och skriv sen här hur det var.

Att hon ber dig om det är troligen för att hon haft killar som gjort det på henne tidigare och hon har märkt att hon gillar det. Så du behöver inte vara rädd att skada henne eller så. Hon ber ju om det.

Måste kämpa med andningen?

Sjukt.
  • En manlig man
    Dethärärmittnamn skrev 2021-06-03 12:24:24 följande:

Måste kämpa med andningen?

Sjukt.

Låter värre än det är. En människa kan ju hålla andan väldigt länge. Här pratar vi korta stundet.
  • Anonym (sådär)
    En manlig man skrev 2021-06-03 14:12:50 följande:
    Låter värre än det är. En människa kan ju hålla andan väldigt länge. Här pratar vi korta stundet.
    Nej det gör det absolut, inte... att tända på att höra sin partner "kämpa med andning" ÄR sjukt på riktigt.
  • Anonym (sådär)
    En manlig man skrev 2021-06-02 10:26:44 följande:

Personligen tycker jag inte det är skönare än en bra "vanlig" avsugning. Men det är ju härligt att vara hård och bestämd och höra henne kämpa med andning och saliv. Det är dominans i det som jag gillar. Speciellt när hon hulkar lite och saliven rinner ner för hakan. Så kör på bara och knulla munnen som en fitta. Hon kan sitta på knä eller ligga på mage på sängen. En annan variant är att hon ligger på rygg med huvudet ut över sängkanten. När du kommer så trycker du in kuken så långt du kan och sprutar rakt ner i halsen.

Gör det idag och skriv sen här hur det var.

Att hon ber dig om det är troligen för att hon haft killar som gjort det på henne tidigare och hon har märkt att hon gillar det. Så du behöver inte vara rädd att skada henne eller så. Hon ber ju om det.

Hotelliggaren skrev 2021-06-02 10:37:33 följande:
    Precis så! är ju sjukt härligt just att hon får kämpa lite! ryggläge är det som funkar bäst tycker jag. 

Ni inser väl att ni är jävligt störda hoppas jag?
  • Hotelliggaren
    Anonym (sådär) skrev 2021-06-03 16:00:28 följande:
    Hotelliggaren skrev 2021-06-02 10:37:33 följande:
    Precis så! är ju sjukt härligt just att hon får kämpa lite! ryggläge är det som funkar bäst tycker jag. 

Ni inser väl att ni är jävligt störda hoppas jag?
    Vet kvinnor som bara älskar att vara i det läget.... men det är ingen ide att försöka förklara det för en vaniljkvinna som aldrig känt befrielsen i att ge sig helt till en dominant man och verkligen känna hur han tar henne till gränsen för vad som är möjligt....
  • Anonym (sådär)
    Hotelliggaren skrev 2021-06-03 17:22:16 följande:
    Vet kvinnor som bara älskar att vara i det läget.... men det är ingen ide att försöka förklara det för en vaniljkvinna som aldrig känt befrielsen i att ge sig helt till en dominant man och verkligen känna hur han tar henne till gränsen för vad som är möjligt....
    Jag talar inte om kvinnorna, jag talar om det sjuka i att bli kåt på att någon "kämpar med andningen". En normal reaktion för en person med fungerande empatiskt förmåga är att bli orolig och rädd när någon kämpar med andningen inte kåt.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (sådär) skrev 2021-06-03 17:38:05 följande:

Jag talar inte om kvinnorna, jag talar om det sjuka i att bli kåt på att någon "kämpar med andningen". En normal reaktion för en person med fungerande empatiskt förmåga är att bli orolig och rädd när någon kämpar med andningen inte kåt.

Man är givetvis överens och tänder på det. Det är inte så att ena parten håller på att kvävas
  • Anonym (H)

Jag tänder på att bli lite lätt dominerad, det är det jag tycker är sexigt.

Huvudet över sängkanten kan vara jobbigt, får ju blod i hjärnan.

Har hänt att han stött för långt in och för hårt, det kan göra riktigt ont. Men det kanske man undviker om man har huvudet uppochner?

• Tobben

Om jag är den drivande när jag suger kuk så försöker jag ta den så djupt jag kan varje gång och gör det jag kan för att jag ska svälja så mycket som möjligt av sprutet. Har killen väldigt stor kuk kan det blir svårt att få plats med allt om han både har hela kuken i mig och sprutar mycket. Det är enklare att svälja allt om inte munnen redan är full. Är kuken mindre grov så han kan pressa ner den i halsen så försvinner såklart sprutet dit det ska av sig själv. Men jag klarar tyvärr inte grova kukar i halsen.

Är killen den drivande så låter jag honom göra precis som han vill. En del tycker om att knulla munnen/halsen riktigt hårt medans andra tar det försiktigare. Jag brukar oftast be om att bli sprutad i munnen men kräver killen något annat så tackar jag givetvis ja till det.

Svar på tråden Långt ned i halsen