• Anonym (Man 45)

Långt ned i halsen

Hej!

Min tjej vill att jag knullar henne i halsen. Ni som provat (killar och tjejer) hur känns det? Gillar verkligen när hon suger av mig, och tycker del låter väldigt sexigt, men är lite osäker hur det ska gå till och vad som skulle kunna bli fel. Hon vill även att jag sprutar långt ned, nån som provat det?

Sjukt nyfiken att höra era tankar och erfarenheter!

• Svar på tråden Långt ned i halsen
  • Anonym (Man 45)

Sagt och gjort, nu har jag testat hur det känns. Köpte en dildo i min storlek och testade att ta den till roten. Det var inte så svårt som jag trodde. Jag tyckte det gick enklast framifrån. Ryggläge över kanten gick också bra, men kan tänka mig att bristen på kontroll kan bli obehaglig så försiktighet är A och O.

• Anonym (Kvinna 40+)
    Anonym (Man 45) skrev 2021-06-04 08:48:34 följande:

Sagt och gjort, nu har jag testat hur det känns. Köpte en dildo i min storlek och testade att ta den till roten. Det var inte så svårt som jag trodde. Jag tyckte det gick enklast framifrån. Ryggläge över kanten gick också bra, men kan tänka mig att bristen på kontroll kan bli obehaglig så försiktighet är A och O.

Tänk bara på att alla har olika stora munnar m.m så alla storlekar funkar inte för alla - jag har stor mun så klarar 20-25 och grova.
  • Sk007
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2021-06-04 11:22:13 följande:
    Tänk bara på att alla har olika stora munnar m.m så alla storlekar funkar inte för alla - jag har stor mun så klarar 20-25 och grova.
    Imponerade! Jag har hittills bara träffat en tjej som tagit hela min, trots att jag inte har några 25cm. De flesta tjejer har nog betydligt mindre plats än du, eller så är de sämre tränade ;)
  • Anonym (Hjärtat)
    En manlig man skrev 2021-06-03 14:12:50 följande:

Låter värre än det är. En människa kan ju hålla andan väldigt länge. Här pratar vi korta stundet.

Jag vill bara berätta att det inte är nyttigt för hjärtat att få såpass ojämn tillgång till luft, dvs säga syre.

Inte ens i en sexuell akt. Det är onaturlig och skapar tillfällig otakt av hjärtslagen.

Känns det lika sexigt då? Och känns det lika bra för henne om hon får veta detta?
  • Dethärärmittnamn
    Hotelliggaren skrev 2021-06-03 17:22:16 följande:

Vet kvinnor som bara älskar att vara i det läget.... men det är ingen ide att försöka förklara det för en vaniljkvinna som aldrig känt befrielsen i att ge sig helt till en dominant man och verkligen känna hur han tar henne till gränsen för vad som är möjligt....

Frågan är vad det beror på.

Vaniljsex eller inte.
  • Dethärärmittnamn
    Sk007 skrev 2021-06-04 13:40:33 följande:

Imponerade! Jag har hittills bara träffat en tjej som tagit hela min, trots att jag inte har några 25cm. De flesta tjejer har nog betydligt mindre plats än du, eller så är de sämre tränade ;)

Tränade?

Som en liten vovve
  • Anonym (Kvinna 40+)

Ja, man får nog träna lite men framförallt måste man nog älska det!!!
  • Anonym (Kåtfia)

Jag har tränat upp mina skills. Drar tungan bakåt vilket öppnar upp på ett helt annat sätt. ( Typ den rörelse tungan får när man gäspar)

Sen har jag alltid gått i gång på att hålla andan. Upptäckte som tonåring vilka sköna orgasmer jag får när jag just håller andan. Helt annan dimension.

Personligen gillar jag bäst att stå på knä framför och att mannen håller hårt i mitt huvud och forcerar min mun och hals med sin kuk.

Tycker det är mindre skönt att ligga över kanten över typ en säng eller soffa. Blir för mycket blod i huvudet.
  • Sk007
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2021-06-04 14:50:40 följande:
    Ja, man får nog träna lite men framförallt måste man nog älska det!!!
    Det hänger ihop lite det där. En tjej jag var tillsammans med var väldigt ovan i början och det var besvärligt för henne att ta emot djupt. Men hennes intresse för att ge oralsex var stort så hon bestämde sig för att öva och blev ganska snabbt rätt duktig. Men finns inte intresset är det nog ingen större idé att öva heller.
  • Sk007
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-06-04 14:58:24 följande:
    Jag har tränat upp mina skills. Drar tungan bakåt vilket öppnar upp på ett helt annat sätt. ( Typ den rörelse tungan får när man gäspar)

Sen har jag alltid gått i gång på att hålla andan. Upptäckte som tonåring vilka sköna orgasmer jag får när jag just håller andan. Helt annan dimension.

Personligen gillar jag bäst att stå på knä framför och att mannen håller hårt i mitt huvud och forcerar min mun och hals med sin kuk.

Tycker det är mindre skönt att ligga över kanten över typ en säng eller soffa. Blir för mycket blod i huvudet.
    Du är inte ensam om att gilla syrebrist i kombination med orgasm, men det är för mig som motpart lite skrämmande när hon vill dra det lite väl långt.

Knästående är himla fint. Jag brukar tänka på det när jag ser moderna jeans: Jäklar vad de måste ha stått på knä mycket ;)
  • Anonym (Kåtfia)
    Sk007 skrev 2021-06-04 15:14:17 följande:

Du är inte ensam om att gilla syrebrist i kombination med orgasm, men det är för mig som motpart lite skrämmande när hon vill dra det lite väl långt.

Knästående är himla fint. Jag brukar tänka på det när jag ser moderna jeans: Jäklar vad de måste ha stått på knä mycket ;)

Asg!!

Själv har jag ett c antal av just sån modell =)
  • Sk007
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-06-04 15:36:14 följande:

Asg!!

Själv har jag ett c antal av just sån modell =)

Men de var hela när du köpte dem?
  • Balkongsong89

Handlar nog om dels genetik, vilken hals, mun man har. Men sen är det väl som allt annat. Vilja för mycket för tidigt = skador. Lämpligast är nog att låta kroppen vänja sig succesivt.

• Anonym (Kåtfia)
    Sk007 skrev 2021-06-04 15:38:08 följande:

Men de var hela när du köpte dem?

Hehe, det förtäljer inte riktigt historien. Men kan väl väl avslöja att jag oftast ändå köper hela jeans;)
Svar på tråden Långt ned i halsen