• Anonym (Ii)

Salt vinäger chips, gott/äckligt?

??

• Svar på tråden Salt vinäger chips, gott/äckligt?
  • Mandel

Inte goda, men blir ändå otroligt sugen på dem ibland. Någon form av självplågeri tror jag

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Nja)

Tillräckligt gott för att ha hemma för när man är sugen på chips och tillräckligt trist för att barnen ska låta bli!

Så riktigt mörk choklad, popcorn och just salt och vinäger chips kan förväntas finnas i huset även flera dar efter de köptes!

• Nittioåtta

Gott med naturell yoghurt och riven gurka till som dipp. Men att bara äta utan något till, nja.

• Gryntroll

Heta sommardagar är just vinägerchips gott tycker jag. 

Annars håller jag med om att de är si så där och ofta finns kvar i skåpet längre än andra varianter  

• Anonym (Mmm)

Det är de absolut godaste chipsen.

• cosinus

De är ätbara :) Vilket faktiskt är ett ganska gott betyg när det kommer till chips.

Jag tillhör de som bara gillar lättsaltade chips och helst någon av de som säljs i mindre påsar. Typ västkuschips eller liknande. Jag gillar dock inte chips så mycket att jag köper det själv men äter om det står framme och kan ta typ 10 stycken om familjen köpt hem.

Och efter de lättsaltade, som jag då får i mig typ 10 av så kommer nog faktiskt vinägerchipsen. Allt annat är oätligt. 

(men visar ni mig en påse ostbågar....då är den slut sen, likaså bra poppade popcorn - poff - borta)

• flygrl

Tycker dom är väldigt goda faktiskt. Lite omväxling till dill & gräslök och grillchipsen. Väldigt brittiska, dessutom. Dom häller ju vinäger på det mesta!

Svar på tråden Salt vinäger chips, gott/äckligt?