Inlägg från: Anonym (Anonym t) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym t)

Göra slut

Emmyyy skrev 2021-06-04 14:42:42 följande:

Joo du har helt rätt. Vi har varit trötta på varann en tid, men tycker ju om den andre ändå. Vi har pratat om att göra slut, men min sambo tycker att vi måste ju försöka ändå. Märker också att han försöker mer än vanligt. Han är annars väldigt ADHD och har hett temperament och blir lätt irriterad. Jag är väldigt lugn som person och har svårt med hans humörsvängningar. Men den senaste tiden har han varit extra gullig och visar att han bryr sig om mig och vårt förhållande. Men jag istället känner mig nästan klaustrofobisk i vårt liv som vi har nu.

Och då är man ju gullig och respektfull tillbaka genom att knulla med en gift gammal kk ? Det kallar jag pay back.
  • Anonym (Anonym t)
    Emmyyy skrev 2021-06-05 13:52:17 följande:

Tack bingen för de fina orden! Och tack för att du försökte se helheten av situationen! Du har så rätt! Jag håller på och jobbar med mig själv och skulle jag bara tänka på mig själv och vad jag behöver så skulle jag göra slut och flytta. Vår kommunikation fungerar inte. När jag försöker prata lägger han undan telefon och suckar demonstrativt och är irriterad. Jag störde ju honom! Han har alltid telefon i handen. Känns som jag har lagt mig själv och mina behov på hyllan.

Du har säkert orsak/rätt att göra slut och flytta. Men ger det dig rätten att svina genom vara otrogen, och hantera din sambos tillkortakommanden genom att knulla med ett kk?
    Ni har inga barn, inte gifta  inget att ta hänsyn till så det hade egentligen varit enklaste saken i världen att bara ta sina saker och be sambon dra åt he..te, om det var så du kände. Istället ber du din sambo att dra åt he...te genom att ligga med kk:n.
  • Anonym (Anonym t)
    Emmyyy skrev 2021-06-05 16:21:55 följande:
    Oj vad det är enkelt att dömma utifrån en text. Det kan inte vara så att jag har mått dåligt under tiden vi har varit tillsammans och att jag nu har börjat må bättre när jag försöker ta hand om mig själv och där knullandet är bara en liten beståndsdel.
    Men herregud! Packa dina grejer och dra! Din sambo verkar ju inte vara värd ett skit ändå.
  • Anonym (Anonym t)
    Emmyyy skrev 2021-06-05 17:31:28 följande:

Imorgon ska jag och kika på en lägenhet och på måndag ska jag träffa min psykolog så efter det hoppas jag kunna ta ett beslut.

Bara det att skadan redan är skedd. Det skulle du gjort innan du var otrogen, eller delaktig till att bedra din gamla kk:s fru.
    Anonym (Anonym t) skrev 2021-06-05 14:48:16 följande:
    Du har säkert orsak/rätt att göra slut och flytta. Men ger det dig rätten att svina genom vara otrogen, och hantera din sambos tillkortakommanden genom att knulla med ett kk?
    Ni har inga barn, inte gifta  inget att ta hänsyn till så det hade egentligen varit enklaste saken i världen att bara ta sina saker och be sambon dra åt he..te, om det var så du kände. Istället ber du din sambo att dra åt he...te genom att ligga med kk:n.
    Emmyyy skrev 2021-06-05 16:18:31 följande:
    Så kan man också se på det.
    Finns det något annat sätt att se det på??

• Anonym (Anonym t)
    Anonym (Jularustaplantagenikea) skrev 2021-06-06 09:53:02 följande:
    Moralsnut. vem vet vad killen gör utomlands
    Precis, du har helt rätt ! Vad killen gör utomlands eller var han nu jobbar har vi ingen aning om. Vi vet däremot vad ts pysslar med.
  • Anonym (Anonym t)
    Anonym (Jularustaplantagenikea) skrev 2021-06-06 11:56:15 följande:
    Och väldigt många andra människor. Det är väl såklart inte smartaste valet men vad leder dina bajsnödiga floskler till? Går du fram till folk som röker och spänner ögonen i dem också?

Män som jobbar utomlands är naturliga karikatyrer av det otrogne svinet. Han pippelippar säkert rätt friskt med diverse sekreterare.

Nej som sagt ts gör slut så du kan ägna dig åt den andre.
    Det är ju inte väldigt många andra människor vi diskuterar här utan ts situation, eller hennes beteende. Hur gör du själv? är du ute och knullar bakom ryggen på din partner?
    Så du tycker hon skall fortsätta med kk:n och bidra till hans otrohet? Mysig du ärKräks
  • Anonym (Anonym t)
    Anonym (Jularustaplantagenikea) skrev 2021-06-06 13:37:37 följande:
    Neej alltså tycker hon ska göra slut och vara med den nya killen.
    M.a.o. fortsätta träffa en gift man? Det är ju inte hennes ansvar, eller. Så då är det ok?
  • Anonym (Anonym t)
    Anonym (sådär) skrev 2021-06-07 13:07:17 följande:
    Omoralsnut, använder du alltid påhittad anledningar för att rättfärdiga skitbeteende?

Du har ingen aning om killen knullar runt utomlands, men du tycker ändå att det räcker för att rättfärdiga TS agerande?
    Ja, det finns många konstiga glappkäftar i landet. Orkar inte ens läsa och förstå vad som står i texten.
  • Anonym (Anonym t)
    Anonym (Jularustaplantagenikea) skrev 2021-06-07 13:21:56 följande:
    Läsförståelse är inte allas starka sida, det är tydligt.
    Har förstått det...
Svar på tråden Göra slut