Inlägg från: Anonym (sådär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sådär)

Göra slut

Emmyyy skrev 2021-06-05 16:21:55 följande:
    Oj vad det är enkelt att dömma utifrån en text. Det kan inte vara så att jag har mått dåligt under tiden vi har varit tillsammans och att jag nu har börjat må bättre när jag försöker ta hand om mig själv och där knullandet är bara en liten beståndsdel.
    Jag tror att det är dina handlingar man dömer dig på inte din text. Och ja dina handlingar ÄR bedörvliga. Nej att du mått dåligt är ingen giltig ursäkt att bete sig som ett svin mot andra.

Det är inte dig det är synd om. Du är bara ännu en egoist som anser sig själv ha rätten att fucka upp andras liv så du själv ska må bättre.
  • Anonym (sådär)
    Emmyyy skrev 2021-06-05 20:32:10 följande:

Jepp borde bara gå och dö

Nej, det räcker nog med att du slutar bete dig som ett as.

Sluta tyck synd om dig själv och väx upp istället
  • Anonym (sådär)
    Emmyyy skrev 2021-06-05 20:29:37 följande:
    Du har helt enkelt bestämt dig för att jag är en idiot så då måste du ju få tycka det.
    Om inte vill bli tagen för en idiot så borde du kanske sluta bete dig som en?
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Jularustaplantagenikea) skrev 2021-06-06 17:42:03 följande:
    Aha är han också gift? Nej rent krasst är det inte hebbes ansvar. Men han borde också skilja sig då såklart mtp hur han behandlar frugan.
    Vad händer om han inte vill skiljas? Ska TS fortsätta knulla honom bakom ryggen på hans fru?
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Jularustaplantagenikea) skrev 2021-06-06 09:53:02 följande:
    Moralsnut. vem vet vad killen gör utomlands
    Omoralsnut, använder du alltid påhittad anledningar för att rättfärdiga skitbeteende?

Du har ingen aning om killen knullar runt utomlands, men du tycker ändå att det räcker för att rättfärdiga TS agerande?
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Jularustaplantagenikea) skrev 2021-06-07 13:21:56 följande:
    Läsförståelse är inte allas starka sida, det är tydligt.
    Logik verkar inte vara din starka sida.

Det räcker inte mer att hitta på någon fjantig hittepåscenario för att rättfärdiga pissigt beteende. TS agerande är fakta, resten av dina argument är fabriceringar.
Svar på tråden Göra slut