Göra slut
Av egen erfarenhet tycker jag du ska vara så ärlig som möjligt (minus otrohet) och lämna. Annars kommer du sylta in dig mer och mer och därmed såra honom mer än nödvändigt.
Av egen erfarenhet tycker jag du ska vara så ärlig som möjligt (minus otrohet) och lämna. Annars kommer du sylta in dig mer och mer och därmed såra honom mer än nödvändigt.
Du har helt enkelt bestämt dig för att jag är en idiot så då måste du ju få tycka det.
Nej, det räcker nog med att du slutar bete dig som ett as.
Sluta tyck synd om dig själv och väx upp istället
Precis, du har helt rätt ! Vad killen gör utomlands eller var han nu jobbar har vi ingen aning om. Vi vet däremot vad ts pysslar med.
Det är ju inte väldigt många andra människor vi diskuterar här utan ts situation, eller hennes beteende. Hur gör du själv? är du ute och knullar bakom ryggen på din partner?
Så du tycker hon skall fortsätta med kk:n och bidra till hans otrohet? Mysig du är
M.a.o. fortsätta träffa en gift man? Det är ju inte hennes ansvar, eller. Så då är det ok?
Ja, det finns många konstiga glappkäftar i landet. Orkar inte ens läsa och förstå vad som står i texten.