• Längtar efter Dig

BIM JULI

Ska vi följas åt?

Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.

Nu hoppas vi på ett plus!

• Svar på tråden BIM JULI
  • Elin11989
    Anonym (Bebbepg) skrev 2021-07-06 13:59:15 följande:

Skönt att höra att man inte måste få nidblödning. Hoppas såklart, grattis till dig. Får vänta några dagar till se om det hänt något eller inte. Hur gammal är du och har du barn sedan tidigare, fått några graviditetssymptom ännu- Elin11989.

Tack snälla! jag är 32 och detta blir mitt tredje barn. Jag har haft lite molvärk till och från och ömma bröst men inget annat ännu, innan bim kändes de som de brukar göra innan mens :)
  • mamma8212
    Anonym (Bebbepg) skrev 2021-07-06 12:44:00 följande:

BIM på lördag, testade idag negativt. Har inte heller haft någon nidblödning. Kan ju fortfarande bli positivt om mensen uteblir. Blir isåfall att testa på nytt igen. / första försöket, 28år.

Nidblödning är verkligen inget måste. Jag har varit gravid 5 ggr (3 barn) och inte fått det ngn gång.
  • Bopbopipop

Hej alla!!

Jag har plussat!! <3

Tog ett test i söndags, äl+10 som såg ut såhär, jag själv såg en såå svag linje även på armlängds avstånd men vågade inte riktigt tro på det. Tog ett till dagen efter som va såå negativt.

Men eftersom jag ändå känt att allt inte känns som vanligt så bestämde jag mig för att ta ett digitalt idag på äl+12 och det blev positivt!

Håller tummarna för alla som fortfarande inväntar äl och bim för att kunna testa och till er som fått mens redan håller jag tummarna för att det går vägen nästa äl <3

• ZTE

Hej!

Hoppar också gärna in i denna tråden och säger grattis till er som plussat!

Jag och min sambo försöker bli med barn. Blir mitt 3e och hans 2a.

Vi har försökt i fem månader och jag har regelbunden mens och vi hade sex på äl dagen samt 2 dagar innan äl.

Hade äl den 1/7 och känner nu att det sticker till nere i vänstra äggstock. Har ofta halsbränna på kvällarna och är sinnessjukt trött om dagarna. Någon mer som har halsbränna o är ovanligt trött?

Lycka till alla som kämpar!

• mariamariamaria
    Inorina skrev 2021-07-06 16:30:00 följande:

Vad tror ni om det här? BIM idag.

Jag ser ett tydligt rosa streck! Grattis :)))
  • Anonym (Bebbepg)

Tack, blir så glad för er som plussar. Har haft ömma bröst och värk i äggstocken och stickande känsla men det var för typ en vecka sen, kring ägglossningen. Nu har jag inga symptom alls.

• Bopbopipop
    Inorina skrev 2021-07-06 16:30:00 följande:

Vad tror ni om det här? BIM idag.

Solklart positivt! Stort grattis till dig med :D
  • Fialotta8
    Anonym (JG) skrev 2021-07-04 14:47:44 följande:

Aldrig varit med om det. Är det vanligt ?

Jag hade inga symptom på äl denna månaden vid beräknad heller utan den va typ 10dagar senare. Så h0ll ut!
Svar på tråden BIM JULI