BIM JULI
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Skönt att höra att man inte måste få nidblödning. Hoppas såklart, grattis till dig. Får vänta några dagar till se om det hänt något eller inte. Hur gammal är du och har du barn sedan tidigare, fått några graviditetssymptom ännu- Elin11989.
BIM på lördag, testade idag negativt. Har inte heller haft någon nidblödning. Kan ju fortfarande bli positivt om mensen uteblir. Blir isåfall att testa på nytt igen. / första försöket, 28år.
Hej alla!!
Jag har plussat!! <3
Tog ett test i söndags, äl+10 som såg ut såhär, jag själv såg en såå svag linje även på armlängds avstånd men vågade inte riktigt tro på det. Tog ett till dagen efter som va såå negativt.

Men eftersom jag ändå känt att allt inte känns som vanligt så bestämde jag mig för att ta ett digitalt idag på äl+12 och det blev positivt!
Håller tummarna för alla som fortfarande inväntar äl och bim för att kunna testa och till er som fått mens redan håller jag tummarna för att det går vägen nästa äl <3

Stort grattis Bopbopipop!!
Hej!
Hoppar också gärna in i denna tråden och säger grattis till er som plussat!
Jag och min sambo försöker bli med barn. Blir mitt 3e och hans 2a.
Vi har försökt i fem månader och jag har regelbunden mens och vi hade sex på äl dagen samt 2 dagar innan äl.
Hade äl den 1/7 och känner nu att det sticker till nere i vänstra äggstock. Har ofta halsbränna på kvällarna och är sinnessjukt trött om dagarna. Någon mer som har halsbränna o är ovanligt trött?
Lycka till alla som kämpar!
Vad tror ni om det här? BIM idag.
Tack, blir så glad för er som plussar. Har haft ömma bröst och värk i äggstocken och stickande känsla men det var för typ en vecka sen, kring ägglossningen. Nu har jag inga symptom alls.
Vad tror ni om det här? BIM idag.
Aldrig varit med om det. Är det vanligt ?