Vi som försökt en längre tid - första barnet
@AllgoodNamesRGone Då förstår jag att du inte hunnit läsa igenom allt :PSpännande att ni är på G med utredning - har ni fått svar på några proverna? (går att tjuvkika på 1177 innan besöket hehe). Håller med, man vill på ett sätt ha något "litet" fel som är lätt att åtgärda så att man bara *POFF* blir gravid haha! Men skönt att ni är inne i snurran iaf! Vilken region tillhör ni?
Vi har lite blandat med familj som vet (våra mammor vet men inte syskon) och sen vet typ alla mina tjejkompisar - jag har två vänner som har haft lite svårt att bli gravida med så har bollat mkt med dom!
Liten update om mig så slipper du läsa allt :P
Vi har gjort vår utredning och lämnat prover + varit på besök - fått info om att allt ser bra ut men min region har krav på att ha försökt i två år innan IVF. Så vi måste vänta till Juni nu innan vi kan börja med det. Spolning osv har jag gjort privat sedan innan så det behövde jag inte göra nu...så nu väntar man mest på att det ska bli juni haha - om man inte blir mirakulöst gravid innan dess såklart!!
@Elisabeth83 ingen fara du är välkommen att skriva i denna grupp med <3 Håller tummarna för att ägglossningen kommer, ibland är det svårt att hinna med testerna med tkr jag, man får analysera kroppen lite med flytningar, ÄL-värk med osv :)