Vi som försökt en längre tid - första barnet
Har gjort ultraljud idag och allt såg toppen ut! Va sån lättnad att få se en levande mini bebis mer armar och ben!
Vad skönt och veta att allt är och ser bra ut.
Har gjort ultraljud idag och allt såg toppen ut! Va sån lättnad att få se en levande mini bebis mer armar och ben!
Själv försvann jag igen men är tillbaka igen, ska försöka bättra mig men jag jobbar så mycket nu och sen har jag varit iväg på lite olika saker.
Idag är jag på CD12 och borde få äl snart, trodde att det ev kom tidigare som förra månaden men så dök min igen så det är nog pågång.
Har inte kört med några tester denna gången så har gått på sekret och temp, och det tycker jag har varit mer stressigt så nästa månad blir det tester igen. För jag är nog mer van med att hålla koll och få se det svart och vitt framför mig Innan en temp säger det.

Åååh men herregud vad glad jag blir och läsa detta Vickan, hoppas det går bra nu och vad spännande och få följa dig nu 😃 väntar med spänning på nästa uppdatering 😍
Hos mig var äl varit, kom på dag 12 även denna månad konstigt nog.
Men ja jag Är på äl+4 idag och har sådan molande värk nu, inte kunnat somna om heller. Sjukt jobbigt :(
Tror jag seriöst behöver kolla upp alla mina värden men det går fasen inte fort i Borås. Ska fan maila dom igen.
Dock är det en missfallsutredning men känner att jag vill ha den och sen in man gå vidare med nästa steg.
Kan bjuda på min konstiga graf också. Idag hoppade han upp äntligen upp till där jag brukar ligga.

Min molande värk kommer och går och är ganska intensiv emellanåt också. Nästan lite jobbig, man blir typ orolig att något är fel.
Lite samma känsla hade jag precis i början av min graviditet sist och därför fick jag komma in och göra tidigt ul.
Men ja, man blir nojig att något inte är som det ska 🙈
Min temp gick uppåt idag, lite spännande då jag trodde den skulle gå ner.

Hallå gänget!
Länge sen för min del och en hel del nya ser jag, kul!
Jag vill börja med och säga till Vickan att det verkligen är
tråkigt att det inte gick för er denna gången och att ni får lov och vänta på nästa. Men det kanske är då det händer ❤️
Melsson, ang Q10 så kan man äta det hela tiden för läser man på en del om just det så börjar det inte ?verka? fören efter ca 2-3 månader om jag vill minnas. Men man kan mellan mens och äl äta större dos.
Melsson Det är bra här, jag har fått en återkoppling nu men tyvärr dröjer det tills efter sommaren. Men hon ställde massor av frågor och sa sen att hon jobbar för att det istället för en missfallsutredning ska få bli en fertilitetsutredning istället då vi dels försökt över 1år men också för andra faktorer sa hon.
Dock har hon bara fått med sig en läkare på detta och denna brinner lika starkt för att övertala resten om det. Men hon ska återkomma när det är klart med hur det blir.
Oavsett så blir det tidigaste september som vi kommer bli kallade sa hon.
Så vi får se helt enkelt hur det går.
Jag är idag på ÄL+10 och tog bara ett test med monitorn då jag har slut på annat och den sa ?inte gravid? men kollar man stickan så ser man ytterst svagt ett till litet ljusblått streck. Så jag hoppas hoppas det är något.
Har haft så mycket molande värk i magen nu sen igår och ömma bröst sen igår också.
Min temp har också varit helt annorlunda mot hur den brukar vara. haha

Melsson Det är via Borås sjukhus eftersom det är där jag varit in under min förra graviditet så erbjöd dom mig att få göra en missfallsutredning eftersom jag hade rätt till det nu.
Men ja alla läkare behöver bara överens tror jag eller iaf en stor del av dom. Vet inte hur många dom är? Men skulle som sagt återkomma när det blir. Hon hoppades få över det till det iaf.
Tog nytt test igår som var svagare andra streck då och idag rent negativt test :( så det blev inget av detta. Så tråkigt!
Fick sådana magkramper igår också, inte alls kul. En liten liten blödning i morse också.
Så det är inte så kul :(
Bara hoppas det snart händer ❤️
Hej alla,
otroligt länge sen igen som jag var inte och skrev hos er.
Men nu skriver jag för att jag äntligen äntligen lyckats bli gravid ❤️😭❤️
Den 12e Augusti var det 1år sedan jag plussade sist och jag fick missfall i vecka 7-8 minns inte nu men fick göra abort i vecka 10 eftersom graviditeten fortsatte på alla möjliga plan förutom Inger levande. Som ni vet.
Igår, eller egentligen så plussade jag redan den 16e men först igår som jag tog ett digitalt.
Jag är överlycklig men också livrädd!
och inte nog med det, igår damp det ner brev från Borås, vi fick godkänt för en fertilitetsutredning, men den lär jag ringa och säga att det inte behövs.
Sp jag hoppas verkligen att detta går vägen annars blir det en lång väntan igen.
Jag hejar på er alla och hoppas så innerligt det snart även blir eran tur. ❤️❤️