Inlägg från: Anonym (Mimmi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mimmi)

Testa Tinder fast jag är i förhållande

Anonym (Alicia) skrev 2021-06-07 17:47:17 följande:
    Och ja, det finns massvis med andra som gör exakt samma sak som du. Du är inte ensam om att vara otrogen. 
    Haha, det är definitivt INTE otrohet att ha ett fejkkonto på Tinder.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Ann) skrev 2021-06-07 18:01:11 följande:
    Om min man startat ett fejkkonto på Tinder hade det sannolikt varit skiljsmässoorsak.
    Oj då, ditt äktenskap är nog väldigt bräckligt redan innan.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Alicia) skrev 2021-06-07 18:23:27 följande:
    Fast du är ju redan otrogen? Otrohet handlar inte bara om sex. 

Annars kan du ju fråga din partner om vad hen tycker om ditt tinderkonto? För om du inte tycker att du är otrogen bör det ju inte vara något du måste gömma, eller hur?
    Din definition av otrohet är nog inte den gängse, så sluta bara.

TS är inte otrogen, kontot är ett fejkkonto för guds skull! Själv hade jag bara skrattat och önskat sambon mycket nöje.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (som det är) skrev 2021-06-07 18:59:06 följande:
    Det är snarare du som inte fattar, problemet med otrohet har ganska lite med sexet i sig att göra och jävligt mycket med orärlighet, smusslande, ljugamde, etc att göra. Och JA faktiskt går TS bakom ryggen på sin man redan nu.

Bara för att dun själv är ok med att din partner söker knull på annat håll eller kanske till och med knulla på annat håll så betyder inte det att alla är det, det är nog gansla få som är ok med att deras partner söker knull på Tinder i ett monogamt förhållande.
    Eftersom du hittar på saker och klistrar dem på mig så har jag inget mer att säga dig.
    Förhåll dig till det jag skrivit eller låt bli att citera mig.
Svar på tråden Testa Tinder fast jag är i förhållande