• Anonym (V)

Plussa sent?

Garantis!

Det enda jag skulle oroa mig över i ditt läge är ibumiten. Ich även den bör inte vara någon fara.

Enligt FASS skall man inte äta detta de tre sista månaderna, innan dess under inrådan av läkare så jag tror du kan vara lugn även när det gäller detta.

Stort lycka till!

• Anonym (V)
    zeldisen34 skrev 2021-06-09 20:59:18 följande:

Tack <3

Okej, ja just ibumetinen är jag orolig över... har huvudvärk nu men tar alvedon mot den, som inte hjälper alls lika bra. Enligt barnmorskan kunde ibumetin ge hjärtproblem hos barnet, detta fick ju mig att nästan trilla av stolen....

Kanske var nån mening med att gå runt lycklig och ovetandes gravid första veckorna. Direkt jag vet att jag är gravid startar ju oron om att äta och leva så hälsosamt som möjligt...

Som sagt. Jag tror inte något av detta är någon fara. Är ditt ultraljud snart? Så att du slipper oroa dig länge?
  • Anonym (V)
    zeldisen34 skrev 2021-06-09 21:05:56 följande:

Tack, hoppas verkligen det. Jag fick först tid på tisdag nästa vecka :/ så det känns ju som en evighet bort. Allt har varit så märkligt denna gång, kan inte klaga då jag mått oerhört bra på så sätt. Men man vill ju gärna veta om man är gravid på något sätt

Jo jag förstår det, hoppas att ni hinner landa och förstå detta innan bebisen kommer.

Det finns ingen privat klinik du kan boka på nästa vecka?
  • Anonym (V)

Denna vecka menar jag?

Svar på tråden Plussa sent?