• lindeerik

Onani

Hej. Har en fundering kring onani. Jag är 35 år, gift och barn. Min fru och jag har det bra med något sämre sexliv. Det går i omgångar, ibland vill hon inte på flera veckor och ibland kan det bli flera ggr i veckan. För min del får det gärna bli flera ggr per dag :) Jag finner mig i situationen och klarar mig rätt bra med att onanera (i smyg). Minst en gång per dag ibland 3-4 ggr. Även då vi har sex. Jag kollar på tjejer på ex instagram och på porrfilm när jag gör det. Blir lätt kåt och kan börja fantisera bara jag ser nån fin på stan eller liknande. Är detta beteendet helt onormalt och isf vad ska jag ta mig till?

Tack!

• Svar på tråden Onani
  • Anonym (Mm...)
    lindeerik skrev 2021-06-11 14:26:57 följande:

Hon har sexleksaker. Sist köpte vi en luftvibrator och den gillar hon att jag använder på henne innan sex. Hon blir riktigt våt av den och det brukar bli blött i sängen även att hon brukar dubbelvika en handduk under sig. Jag blir jäkligt tänd på hur hon kvider, vrider sig och nästan sprutar. Men hon vill inte så ofta ändå

Är det en satisfyer ni har? El liknande. Den är grym för mig iaf. Kommer snabbt och hårt. Drömmen :)
  • lindeerik
    Anonym (Mm...) skrev 2021-06-11 14:33:43 följande:

Är det en satisfyer ni har? El liknande. Den är grym för mig iaf. Kommer snabbt och hårt. Drömmen :)

Ja det är sen sån. Jag får inte börja på full fart för henne för då säger hon att klitoris nästan exploderar :) plaskvått blir det och den verkar bra, och snabbt :) har testat på mig själv (i smyg) på ollonet, kom rätt fort med
  • Stefano82
    lindeerik skrev 2021-06-11 11:25:19 följande:

Hej. Har en fundering kring onani. Jag är 35 år, gift och barn. Min fru och jag har det bra med något sämre sexliv. Det går i omgångar, ibland vill hon inte på flera veckor och ibland kan det bli flera ggr i veckan. För min del får det gärna bli flera ggr per dag :) Jag finner mig i situationen och klarar mig rätt bra med att onanera (i smyg). Minst en gång per dag ibland 3-4 ggr. Även då vi har sex. Jag kollar på tjejer på ex instagram och på porrfilm när jag gör det. Blir lätt kåt och kan börja fantisera bara jag ser nån fin på stan eller liknande. Är detta beteendet helt onormalt och isf vad ska jag ta mig till?

Tack!

Jag har det precis som du, Jag onanera också när inte frun är i närheten. Min fru skulle aldrig få för sig att börja onanera, hon tycker dessutom inte sånt är trevligt.
  • Mandel

Så länge dina fantasier inte påverkar din attraktion till och förmåga att tända på din partner spelar det ingen som helst roll.

Själv är jag så galet kåt konstant på särbon så det räcker att fantisera om honom när jag onanerar så kommer jag direkt. Skulle gladeligen ha sex med honom 10 ggr per dag...

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Dominant66
    StudierKemi skrev 2021-06-11 11:32:10 följande:

Det är normalt. Fortsätt bara att göra det i smyg, tala aldrig om det för henne. :/ Och på den tiden då jag var gift hade maken och jag exakt samma sexliv som Du nämner, och det funkade utmärkt. Du kommer sluta få sex helt om Du pressar henne!

Är i samma sits som du erik. Och känner igen mig.

Helt normalt som studierkemi säger. Och som hon med säger med att pressa o prata mkt om det då dör det ut totalt tyvärr. Man får vänta o hoppas att det händer ngt. Tillsvidare onanera. Berättar du så kanske hon känner sig pressad:/

Lycka till!!:)
  • Dominant66

Oj nu blev det fel?. Skulle citera Lindeerik. Hoppas att det ej gjorde ngt! Ha en fin dag alla!:)

• Tobben
    Anonym (Mm...) skrev 2021-06-11 14:32:08 följande:

Låter väl alldeles rimligt. Jag är kvinna runt 40, gift, med små barn. Vårt sexliv har dalat rejält senaste åren. Är glad om vi har sex två ggr per månad...Både jag och min man onanerar ett par ggr per vecka gissningsvis. Vi smyger båda med det :) tyvärr kanske man ska säga. För mig är det en ventil..ett sätt att slappna av och underhålla min lust. Det är nåt privat som jag gör för min egen skull....Men visst önskar jag att min man och jag kunde ha sex mer ofta, absolut...Tycker det är svårt att vara kreativ i sängen efter 15 år dock. Tips..?

Bjud in andra/fler?
  • Guldnovan
    Tobben skrev 2021-06-17 07:30:23 följande:

Bjud in andra/fler?

Knappast läge för det om det inte funkar i det man har.
  • Ukklavek

Onanera inför varandra och/eller ha sex utan penetrering en extra gång i veckan?

• Anonym (Kille38)

Kul och läsa att det är många i samma sits att man inte är själv ! Hade gärna haft sex oftare men får nöja med med ca en gång i veckan som det blir . Sedan onanerar väl jag 3-4 ggr i veckan ???? . Verkar vara mest killar som vill mer men en och annan tjej med konstigt nog verkar dom som vill mer hittar en partner som inte vill och tvärtom hehe

Min sambo onanerar aldrig har sagt att hon ska göra det men ligger inte i hennes intresse som jag har svårt och förstå men vi är olika ????

Svar på tråden Onani