• lindeerik

    Onani

    Hej. Har en fundering kring onani. Jag är 35 år, gift och barn. Min fru och jag har det bra med något sämre sexliv. Det går i omgångar, ibland vill hon inte på flera veckor och ibland kan det bli flera ggr i veckan. För min del får det gärna bli flera ggr per dag :) Jag finner mig i situationen och klarar mig rätt bra med att onanera (i smyg). Minst en gång per dag ibland 3-4 ggr. Även då vi har sex. Jag kollar på tjejer på ex instagram och på porrfilm när jag gör det. Blir lätt kåt och kan börja fantisera bara jag ser nån fin på stan eller liknande. Är detta beteendet helt onormalt och isf vad ska jag ta mig till?

    Tack!

  • Svar på tråden Onani
  • Stefano82
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-06-21 11:09:42 följande:

    Härligt!!Hur vet du att frun inte onanerar. Har du frågat henne eller bara något du antar.

    Personligen tycker jag det är super hett att onanera inför varandra. Min man blir otroligt kåt av att se mig smeka mig själv. Se men inte röra. Och för mig så finns det inget sexigare än när en man runkar. Ser ofta just på sånna klipp.


    Hon är inte intresserad av sånt, jag blir så otroligt kåt av sånt, och är vi nakna och jag ber henne snällt så skämtar hon till det med handen där nere så jag har tröttnat att fråga henne.
  • Anonym (Kåtfia)
    Stefano82 skrev 2021-06-21 11:19:28 följande:

    Hon är inte intresserad av sånt, jag blir så otroligt kåt av sånt, och är vi nakna och jag ber henne snällt så skämtar hon till det med handen där nere så jag har tröttnat att fråga henne.


    Trist, men samtidigt behöver det ju inte innebära att hon inte onanerar. Jag menar onani har ju inget med sex med en partner att göra utan sin egen sexualitet. Sen som sagt är det ju asnajs att onanera tillsammans :)
  • Guldnovan
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-06-21 11:09:42 följande:

    Härligt!!Hur vet du att frun inte onanerar. Har du frågat henne eller bara något du antar.

    Personligen tycker jag det är super hett att onanera inför varandra. Min man blir otroligt kåt av att se mig smeka mig själv. Se men inte röra. Och för mig så finns det inget sexigare än när en man runkar. Ser ofta just på sånna klipp.


    +1. Instämmer i allt du skriver.
  • Stefano82
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-06-21 11:36:51 följande:

    Trist, men samtidigt behöver det ju inte innebära att hon inte onanerar. Jag menar onani har ju inget med sex med en partner att göra utan sin egen sexualitet. Sen som sagt är det ju asnajs att onanera tillsammans :)


    Hon onanera inte, det vet jag.
  • Anonym (Kåtfia)
    Stefano82 skrev 2021-06-21 13:09:45 följande:

    Hon onanera inte, det vet jag.


    Oki oki:) Jag ifrågasätter inte. Bara lyfter frågan att man kanske inte vet allt om varann. Tror tex inte min man vet att jag onanerar så mycket som jag gör. Han vet ju. Och vi pratar relativt öppet om det. Men kanske inte, när, var och hur och framförallt frekvens:)
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-06-21 14:07:12 följande:

    Oki oki:) Jag ifrågasätter inte. Bara lyfter frågan att man kanske inte vet allt om varann. Tror tex inte min man vet att jag onanerar så mycket som jag gör. Han vet ju. Och vi pratar relativt öppet om det. Men kanske inte, när, var och hur och framförallt frekvens:)


    Skönt att onanera, på en eller flera
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (Vivi) skrev 2021-06-21 14:24:54 följande:

    Skönt att onanera, på en eller flera


    Ler, mmm.. det är ju det. Ibland kan man inte heller sluta. Man blir en sucker för den skönaste orgasmen:)
  • Anonym (Eller?)
    Stefano82 skrev 2021-06-21 13:09:45 följande:

    Hon onanera inte, det vet jag.


    Vet hon om hur aktiv du är på den här sidan? Vad du skriver?
  • Stefano82
    Anonym (Eller?) skrev 2021-06-21 15:51:16 följande:

    Vet hon om hur aktiv du är på den här sidan? Vad du skriver?


    Nä hon vet inget!
  • Anonym (Eller?)
    Stefano82 skrev 2021-06-21 20:45:29 följande:

    Nä hon vet inget!


    Ok. Hon kanske gör något du inte vet.
  • Anonym (G)

    Jag tror att jag blivit mindre pryd med åren (33 nu) törs ta för mig mer och ställa krav. Tyvärr var jag nog en av de tjejerna som mest låg där och försökte verka tacksam när jag var ung, sexet var garanterat lika tråkigt för han som för mig.

    Nu är det istället roligt att teasa, visa upp mig och njuta av det han bjuder på.

    Så för mig är där också sexdrivet större trots en hög med barn under samma tak. Man får bara vara mer kreativ. Under barnet/barnens första år får man nog backa lite som man. Stötta och invänta att hon visar intresse!

  • Stefano82
    Anonym (Eller?) skrev 2021-06-21 21:48:16 följande:

    Ok. Hon kanske gör något du inte vet.


    Kan säkert hända!
  • Pussan
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-06-20 23:48:38 följande:
    Ja men precis. Tror det kanske har med åldern att göra. Har alltid njutit av sex men efter 40 så har jag bara så mycket bättre sexliv.. Både med min partner och med mig själv. Jag onanerar flera gånger per dag. Jag är generellt kåtare.

    Jag känner mig nog mer bekväm med mig själv nu och bejakar min kåthet på ett helt annat sätt.

    Jag onanerar ofta till porr. Älskar att kolla på porr.
    Visst har det med åldern att göra. Ålskar också porr och att onanera till porr och nu (efter 50) har jag inga problem att berätta det för min Lover. Det skulle jag aldrig ha berättat för en kille när jag var 25... men nu känns det bara naturligt att prata om vad jag blir kåt av och det är rätt härligt att märka hur kåt han blir när vi pratar om detta. Och han berättar förstås vad han gillar att runka till och ibland så tittar vi tillsammans.
  • Anonym (Vic)
    Anonym (Mm...) skrev 2021-06-11 14:32:08 följande:

    Låter väl alldeles rimligt. Jag är kvinna runt 40, gift, med små barn. Vårt sexliv har dalat rejält senaste åren. Är glad om vi har sex två ggr per månad...Både jag och min man onanerar ett par ggr per vecka gissningsvis. Vi smyger båda med det :) tyvärr kanske man ska säga. För mig är det en ventil..ett sätt att slappna av och underhålla min lust. Det är nåt privat som jag gör för min egen skull....Men visst önskar jag att min man och jag kunde ha sex mer ofta, absolut...Tycker det är svårt att vara kreativ i sängen efter 15 år dock. Tips..?


    Så här är det precis i vårt förhållande också. Småbarn och längre förhållande. Hur ska man få det att hetta till igen?

    Vill du skriva privat?
  • Anonym (Kåtfia)
    Pussan skrev 2021-06-21 23:11:13 följande:

    Visst har det med åldern att göra. Ålskar också porr och att onanera till porr och nu (efter 50) har jag inga problem att berätta det för min Lover. Det skulle jag aldrig ha berättat för en kille när jag var 25... men nu känns det bara naturligt att prata om vad jag blir kåt av och det är rätt härligt att märka hur kåt han blir när vi pratar om detta. Och han berättar förstås vad han gillar att runka till och ibland så tittar vi tillsammans.


    Känner igen mig mycket i det du skriver. Tror vi tänker rätt lika där:)
  • Tobben

    S?a jag kunna fokusera på arbetet behöver jag daglig tömning. Är inte sambon på humör sköter jag det själv på arbetstid.

Svar på tråden Onani