• Anonym (Sommaren)

    Suga på en mjuk kuk

    Hur känner ni tjejer för att suga på en slak kuk som förblir slak och mjuk? Alltså som inte styvnar under er sugning? Är det avtändande eller ok?

    Ibland kan jag ligga och njuta av att min fru suger mig utan att jag för den skull blir hård varje gång.

  • Svar på tråden Suga på en mjuk kuk
  • Anonym (07:47)
    Anonym (Sommaren) skrev 2021-06-14 07:43:27 följande:

    Hur känner ni tjejer för att suga på en slak kuk som förblir slak och mjuk? Alltså som inte styvnar under er sugning? Är det avtändande eller ok?

    Ibland kan jag ligga och njuta av att min fru suger mig utan att jag för den skull blir hård varje gång.


    Älskar att ligga och snuttsuga på min mans kuk även om han inte blir stenhård varje gång. Blir inte knullsugen kåt varje gång men jäklar när han blir stenhård så den försvinner ner i halsen en bit då går jag igång. Ibland så ligger han och läser sexnoveller högt samtidigt och det gillar vi båda
  • Anonym (Mm)

    Har aldrig hänt att den inte styvnar när jag suger. Men jag gillar att suga på den när den är slak så efter att han har kommit efter en avsugning så brukar jag fortsätta att suga en stund. 

  • Anonym (Nix)

    Tycker det är rentav obehagligt. Som en slaffsig köttbit i munnen bläää..halvslak minst ska den vara.

  • Anonym (Motfråga)

    Tycker killar det är skönt med avsugning/smekning även om den förblir slak? Eller blir det frustrerande?

  • Anonym (07:47)
    Anonym (Motfråga) skrev 2021-06-15 12:30:24 följande:

    Tycker killar det är skönt med avsugning/smekning även om den förblir slak? Eller blir det frustrerande?


    Har aldrig hänt att den aldrig reagerat under mina 52 år men skulle säkert vara mysigt det också. Gillar att man tar på varandra över hela kroppen även om det inte behöver leda till sex varje gång
  • Anonym (Avtändande)
    Anonym (Sommaren) skrev 2021-06-14 07:43:27 följande:

    Hur känner ni tjejer för att suga på en slak kuk som förblir slak och mjuk? Alltså som inte styvnar under er sugning? Är det avtändande eller ok?

    Ibland kan jag ligga och njuta av att min fru suger mig utan att jag för den skull blir hård varje gång.


    Ja, otroligt avtändande. En slak kuk är rätt ointressant
  • Anonym (Nej)

    Aldrig upplevt. Avtänd vet jag inte om jag skulle bli, men skulle absolut inte fortsätta.

  • Anonym (Avtändande)
    Anonym (Sommaren) skrev 2021-06-14 07:43:27 följande:

    Hur känner ni tjejer för att suga på en slak kuk som förblir slak och mjuk? Alltså som inte styvnar under er sugning? Är det avtändande eller ok?

    Ibland kan jag ligga och njuta av att min fru suger mig utan att jag för den skull blir hård varje gång.


    Har aldrig varit med om att en man inte har blivit hård av en avsugning
  • Bingen
    Anonym (07:47) skrev 2021-06-14 07:53:47 följande:

    Älskar att ligga och snuttsuga på min mans kuk även om han inte blir stenhård varje gång. Blir inte knullsugen kåt varje gång men jäklar när han blir stenhård så den försvinner ner i halsen en bit då går jag igång. Ibland så ligger han och läser sexnoveller högt samtidigt och det gillar vi båda


    Låter som ni har det rätt mysigt med eran högläsning
  • Anonym (Den växer ju?)

    Har aldrig vart med om att den inte blivit styv om han vet att jag kommer suga på den?? Så har inte upplevt det. Man hånglar ju lite och så innan...och då är den ju styv redan innan?? 

Svar på tråden Suga på en mjuk kuk