Inlägg från: Anonym (Herregud) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Herregud)

Råd kring 7.5 åring

Herregud, hon är 7,5. Det låter som att du inte är äldre än så själv, då du borde veta och begripa att barn ?ljuger?. Deras hjärnor är inte vuxna förrän efter 25 så hon har rätt lång bit kvar att utvecklas till en ansvarstagande vuxen. Att straffa henne för att hon beter sig som barn gör i den åldern visar ju bara vilken olämplig och omogen förälder du är.

• Anonym (Herregud)
    Anonym (Jag) skrev 2021-06-16 10:59:49 följande:

tack för fina ord. Enkelt att vräka ur sig skit på någon annan bakom en skärm va? Du känner inte mig jag känner inte dig. Men du förstår väl att såna grova saker du skriver till någon annan som kanske mår jätte dåligt över att man helt enkelt just nu är lost i sin roll som mamma kanske mår så dåligt att man kanske t.om kan avsluta sitt liv efter så brutala ord och påhopp du utger just nu. Lyckligtvis mår jag inte så dåligt men jag är starkt emot nätmobbning. Man kan ge konstruktiv kritik men att kalla mig olämplig föräldrar och du känner inte ens mig? Jag gör allt för mina barn och det räcker för mig att jag veta det. Men att känna sig osäker ibland och be om råd är inte fel i min värld.

Nu låter du verkligen olämplig om du är såpass instabil och reagerar med att hota om självmord när du får kritik..!
Svar på tråden Råd kring 7.5 åring