• Freddie K

    Brustet hjärta

    Om ditt hjärta brister, laga det med Karlssonsklister.

    Nej, då, men faktum är att jag lider av ett brustet hjärta. Det är inte en världsnyhet, men jag kände att jag behövde skriva av mig lite.

    För att ta den korta versionen så är vi vänner, men det funkade inte på grund av avståndet, då det är cirka 40 mil emellan oss.

    Jag känner ändå att mitt hjärta blöder, för i mina ögon är hon perfekt!

    Det är sånt som händer, jag vet och jag skriver inte det här för att få sympati, men jag vill inte heller ha några påhopp!

    Jag vet vad jag gjorde fel och det står jag för, men hon kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.

    Till alla er som lider av ett brustet hjärta, vill jag säga att det blir bättre, även om det inte känns så just nu.

    Tack för mig.


    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Svar på tråden Brustet hjärta
  • Anonym (T)

    Vad var det du gjorde fel om det tog slut på grund av avståndet?

  • Anonym (Evelina)

    Åh nej, brustna hjärtan gör SÅ ont. Men kan ni inte vara vänner trots 40 mil? Höras online i alla fall?

  • Freddie K
    Anonym (T) skrev 2021-06-19 13:29:01 följande:

    Vad var det du gjorde fel om det tog slut på grund av avståndet?


    Det är lite personligt så det sparar jag till en annan gång. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Anonym (Evelina) skrev 2021-06-19 14:30:04 följande:

    Åh nej, brustna hjärtan gör SÅ ont. Men kan ni inte vara vänner trots 40 mil? Höras online i alla fall?


    Jo, det kan vi, men just nu gör det bara ont, men en dag så kanske vi kan vara vänner.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • ferdinandtjuren

    Kära främling,
    jag hör dig. Det låter tufft och smärtsamt, att bli övergiven av Någon man tycker väldigt mycket om är det mest traumatiska en människa kan behöva genomlida. Gör vad du måste för att ta dig igenom, jag tror att det kan vara bra att sätta ord på alla sina tankar och känslor för att överhuvudtaget kunna acceptera och processa sorgen. Kom ihåg att ALLT här i livet är tillfälligt, tiden, vädret och ? Vi behöver alla kärlek, utan den dör vi. Jag hoppas att du hittar tillbaka till Dig själv och finner lugn o ro. Varm styrkekram

  • Freddie K
    ferdinandtjuren skrev 2021-06-19 15:53:16 följande:

    Kära främling,
    jag hör dig. Det låter tufft och smärtsamt, att bli övergiven av Någon man tycker väldigt mycket om är det mest traumatiska en människa kan behöva genomlida. Gör vad du måste för att ta dig igenom, jag tror att det kan vara bra att sätta ord på alla sina tankar och känslor för att överhuvudtaget kunna acceptera och processa sorgen. Kom ihåg att ALLT här i livet är tillfälligt, tiden, vädret och ? Vi behöver alla kärlek, utan den dör vi. Jag hoppas att du hittar tillbaka till Dig själv och finner lugn o ro. Varm styrkekram


    Tack för dina vänliga ord. . Det här kommer gå över, precis som allt annat, men det kommer ta ett tag.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Evelina)
    Freddie K skrev 2021-06-19 15:34:17 följande:
    Jo, det kan vi, men just nu gör det bara ont, men en dag så kanske vi kan vara vänner.
    Tack och lov är tiden läkande och förhoppningsvis kommer du snart att känna dig bättre. Stor kram till dig.
  • Freddie K
    Anonym (Evelina) skrev 2021-06-19 16:17:26 följande:
    Tack och lov är tiden läkande och förhoppningsvis kommer du snart att känna dig bättre. Stor kram till dig.
    Tack, vad snäll du är! . Jo, tiden läker ju alla sår. 
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Evelina)
    Freddie K skrev 2021-06-19 16:48:13 följande:
    Tack, vad snäll du är! smile1.gif . Jo, tiden läker ju alla sår. 
    Ja verkligen. Även om det känns så från början, så blir det bättre med tiden. Bra att du skriver här om det också. Inte bra att sitta och grubbla ensam.
  • Freddie K
    Anonym (Evelina) skrev 2021-06-19 18:51:04 följande:
    Ja verkligen. Även om det känns så från början, så blir det bättre med tiden. Bra att du skriver här om det också. Inte bra att sitta och grubbla ensam.
    Nej, det är ju inte det. Visste inte annars vart jag skulle vända mig.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
Svar på tråden Brustet hjärta