• Drottningen1970

    Störande reklam

    Hur kan FL tycka att det är rimligt att lägga in en reklam som förhindrar att man läser trådarna i forumet? Du klickar på en rubrik i forumet som du vill läsa och istället öppnas ett nytt fönster upp med reklam. Om och om och om och om igen?

  • Svar på tråden Störande reklam
  • Jemp
    Ailith Charlotte Forumvärd skrev 2021-06-21 07:28:05 följande:

    Hej hej! Vilken reklam gäller det?


    I just ts fall vet jag inte.

    Men det ligger reklam över trådöversikten dagligen.
  • MsFry
    Ailith Charlotte Forumvärd skrev 2021-06-21 07:28:05 följande:

    Hej hej! Vilken reklam gäller det?


    Det är lite olika vilken reklam det är.
  • Forumvärd

    Hej hej! Vilken reklam gäller det?


    MsFry skrev 2021-06-21 07:31:16 följande:
    Det är lite olika vilken reklam det är.

    Supertack för att du hojtade till. Jag har lämnat över det till teknik.
  • Magical

    Jag tycker det är trist att ni börjat att ha reklam direkt i varje TS (som ovan tex). jag använder AD Block så då slipper jag en hel del reklam, men det här tilltaget kommer jag tydligen inte ifrån. 

  • bananmilkshake
    Magical skrev 2021-06-21 07:36:32 följande:

    Jag tycker det är trist att ni börjat att ha reklam direkt i varje TS (som ovan tex). jag använder AD Block så då slipper jag en hel del reklam, men det här tilltaget kommer jag tydligen inte ifrån. 


    Samma här, dom här går inte att blockera.
  • Forumvärd
    Drottningen1970 skrev 2021-06-21 19:28:29 följande:
    Funkat hela dagen att de där jävla reklamen inte kommer upp istället för tråden man vill läsa. Men nu är det kört igen

    Hojtar till!
  • Sjömamma

    Det mest irriterande är när man med stor möda knapprat in ett långt inlägg och precis när man ska skicka så kommer det upp en reklamruta som är omöjlig att få bort. Den täcker hela skärmen så man inte kan fylla i under vilket användarnamn man postar, går inte heller att klicka på skicka. Det enda man kan göra är att backa ett steg men då försvinner inlägget.

    Hur tänkte dom då, när de gör det omöjligt för medlemmar att posta inlägg i forumet. Det är ju forumet som är hela sajten liksom.

    Hoppas detta går att skicka bara?

  • Annita

    Verkligen störande, man vill ju se inläggen som ligger överst och det är helt omöjligt.

    Hoppas det blir bättre!

  • Kvinna1989

    För mig är de alltid super svårt att logga in.. när jag skrivit in epost och ska klicka på lönenorda fältet eller logga in kommer hela tiden Tele 2 reklamen upp och råkar klicka på den. Får uppdatera många gånger..

Svar på tråden Störande reklam