• Anonym (Online sex)

Vad är otrohet för dig? Webcam?

Vad anser du är otrohet? Är det att ha kontakt med ett gammalt ex på ett mer än vänskapligt sätt?

Är det att ha online sex med en ex kk? Att tänka, kyssas, vilka träffa någon annan?

• Svar på tråden Vad är otrohet för dig? Webcam?
  • Anonym (jag)

For mig är alla typer av kontakt som man inte kan stå för inför sin partner otrohet. Där ingår inte bara fysiskt sex utan även sånt som sexchattande och att skicka sexiga bilder.

• Anonym (Camilla)
    Stefano82 skrev 2021-06-21 22:35:21 följande:

Puss.

Puss på dig! Det där gäller inte mig 0-)
  • Robert 558
    Anonym (jag) skrev 2021-06-22 08:25:05 följande:

For mig är alla typer av kontakt som man inte kan stå för inför sin partner otrohet. Där ingår inte bara fysiskt sex utan även sånt som sexchattande och att skicka sexiga bilder.

Håller med. De som tycker att otrohet handlar om det fysiska mötet, tänker inte på att det är en resa fram till det. Jag har råkat ut för otrohet. Det började med en oskyldig fika som sedan över tid eskalerade. Vi är tillsammans idag igen och hon skäms som en hund. Säger hon.
  • Stefano82
    Anonym (Camilla) skrev 2021-06-22 20:36:24 följande:

Puss på dig! Det där gäller inte mig 0-)

Varför inte?
  • Anonym (Camilla)
    Stefano82 skrev 2021-06-22 22:47:54 följande:

Varför inte?

För jag är partnerfri.
  • Stefano82
    Stefano82 skrev 2021-06-22 22:47:54 följande:

Varför inte?

Ok, så du intresserad av att prata vid sidan om?
  • Anonym (ööö)
    Anonym (Online sex) skrev 2021-06-21 21:26:37 följande:

Vad anser du är otrohet? Är det att ha kontakt med ett gammalt ex på ett mer än vänskapligt sätt?

Är det att ha online sex med en ex kk? Att tänka, kyssas, vilka träffa någon annan?

Ja, i princip allt det där. Bara för att man inte gör det fysiskt i samma rum så är det inte ok om jag har en partner.
    Att man råkar tänka på någon annan ibland är väl svårt att undvika, men om man gör det om och om igen medvetet, personen finns i ens tankar dygnet runt och man längtar efter den - då är man ju inte "här och nu" med den man lever med och då har man problem. 
  • Anonym (ööö)
    Stefano82 skrev 2021-06-23 07:03:43 följande:
    Ok, så du intresserad av att prata vid sidan om?
    Jaha, så hela tråden är egentligen ett försök av dig som kontaktannons? 
  • Anonym (69"-man)
    Anonym (hm) skrev 2021-06-21 22:04:57 följande:

OK, så att bajsa är otrohet alltså...

Definitivt för er som gillar bajssex och gör det tillsammans med någon annan än din partner då är det otrohet.

Men jag gör ett försök att förklara det så att till och med du kan förstå hur vi tänker som tycker denna definition är rimlig.

Otrohet är saker man gör med en annan människa som man inte skulle göra om ens partner är med. Det finns naturligtvis några få undantag som medicinska undersökningar, prata om sekretessbelagd information med kollegor och du har säkert fantasi att hitta på något mer.

Men bajsa, onnanera, peta näsan, klippa tånaglar osv är inte otrohet om du gör det i ensamhet.
  • Stefano82
    Anonym (Camilla) skrev 2021-06-23 00:14:32 följande:

För jag är partnerfri.

Du vill inte snacka lite vid sidan om?
Svar på tråden Vad är otrohet för dig? Webcam?