Vad är otrohet för dig? Webcam?
Vad anser du är otrohet? Är det att ha kontakt med ett gammalt ex på ett mer än vänskapligt sätt?
Är det att ha online sex med en ex kk? Att tänka, kyssas, vilka träffa någon annan?
Vad anser du är otrohet? Är det att ha kontakt med ett gammalt ex på ett mer än vänskapligt sätt?
Är det att ha online sex med en ex kk? Att tänka, kyssas, vilka träffa någon annan?
Ja, i princip allt det där. Bara för att man inte gör det fysiskt i samma rum så är det inte ok om jag har en partner.
Att man råkar tänka på någon annan ibland är väl svårt att undvika, men om man gör det om och om igen medvetet, personen finns i ens tankar dygnet runt och man längtar efter den - då är man ju inte "här och nu" med den man lever med och då har man problem.
Jag tycker det är en gråskala. Sexchatt tex är inte otrohet, men fortfarande ett svek som kan få en att bryta upp.
Otrohet för mig är fysisk handling.
Att man blir attraherad eller t o m småförälskad i någon annan kan hända den bäste under ett förhållande. Det är först när man agerar som jag tycker det blir otrohet.
Du vill inte snacka lite vid sidan om?
Jopp! Om du vill. Snacka om både högt och lågt. Å allt däremellan.
Svårt att dra gränser egentligen tycker jag men själva sveket är väl det som är värst, att någon går bakom din rygg. Själva otroheten och sexet går att hantera om båda trots allt vill fortsätta det kan ha varit en dum fyllegrej med någon random. Men att i veckor, månader kanske år ha gått bakom din rygg och planerat träffar med någon annan det är extremt svårt att förlåta.
Men för helvete Stefano, kan du inte stoppa undan kuken iaf för en liten stund?
Förstår att det blir svårt att tänka när allt blod rinner ner från hjärnan till kuken, men alla trådar är inte anslagstavlor för kontaktannonser.
Du kan väl sköta det där lite mer diskret kanske?
Mmm eller hur.... kan du inte ta den där med rödluvan oxå?
Mmm eller hur.... kan du inte ta den där med rödluvan oxå?