• Anonym (Online sex)

Vad är otrohet för dig? Webcam?

Vad anser du är otrohet? Är det att ha kontakt med ett gammalt ex på ett mer än vänskapligt sätt?

Är det att ha online sex med en ex kk? Att tänka, kyssas, vilka träffa någon annan?

• Svar på tråden Vad är otrohet för dig? Webcam?
  • Anonym (Online sex)
    Anonym (ööö) skrev 2021-06-23 07:09:43 följande:

Ja, i princip allt det där. Bara för att man inte gör det fysiskt i samma rum så är det inte ok om jag har en partner.

Att man råkar tänka på någon annan ibland är väl svårt att undvika, men om man gör det om och om igen medvetet, personen finns i ens tankar dygnet runt och man längtar efter den - då är man ju inte "här och nu" med den man lever med och då har man problem. 

Ja så är det nog. Att skylla på att man var full vid tillfället räknas inte. Man vet vad man gör en då. Sen när det upprepas att man tar kontakt med samma person när man är full och har online sex är det inte försvarbart.
  • Anonym (kvinna)

Jag tycker det är en gråskala. Sexchatt tex är inte otrohet, men fortfarande ett svek som kan få en att bryta upp.

Otrohet för mig är fysisk handling.

Att man blir attraherad eller t o m småförälskad i någon annan kan hända den bäste under ett förhållande. Det är först när man agerar som jag tycker det blir otrohet.

• Anonym (Camilla)
    Stefano82 skrev 2021-06-23 07:31:43 följande:

Du vill inte snacka lite vid sidan om?

Jopp! Om du vill. Snacka om både högt och lågt. Å allt däremellan.
  • Stefano82
    Anonym (Camilla) skrev 2021-06-23 22:53:26 följande:

Jopp! Om du vill. Snacka om både högt och lågt. Å allt däremellan.

Klart jag vill! Vart vill du snacka?
  • Anonym (Zacke)

Svårt att dra gränser egentligen tycker jag men själva sveket är väl det som är värst, att någon går bakom din rygg. Själva otroheten och sexet går att hantera om båda trots allt vill fortsätta det kan ha varit en dum fyllegrej med någon random. Men att i veckor, månader kanske år ha gått bakom din rygg och planerat träffar med någon annan det är extremt svårt att förlåta.

• Anonym (wtf!)
    Stefano82 skrev 2021-06-23 07:03:43 följande:
    Ok, så du intresserad av att prata vid sidan om?
    Men för helvete Stefano, kan du inte stoppa undan kuken iaf för en liten stund?
    Förstår att det blir svårt att tänka när allt blod rinner ner från hjärnan till kuken, men alla trådar är inte anslagstavlor för kontaktannonser.

Du kan väl sköta det där lite mer diskret kanske?
  • Stefano82
    Anonym (wtf!) skrev 2021-06-24 17:11:11 följande:

Men för helvete Stefano, kan du inte stoppa undan kuken iaf för en liten stund?

Förstår att det blir svårt att tänka när allt blod rinner ner från hjärnan till kuken, men alla trådar är inte anslagstavlor för kontaktannonser.

Du kan väl sköta det där lite mer diskret kanske?

Om en person är intresserad av att snacka hur tar man kontakt om just den personen är anonym? Just det glömde det, du är ju med det, vågar inte skriva med ditt riktiga nick lr!
  • Anonym (wtf!)
    Stefano82 skrev 2021-06-24 18:12:38 följande:
    Om en person är intresserad av att snacka hur tar man kontakt om just den personen är anonym? Just det glömde det, du är ju med det, vågar inte skriva med ditt riktiga nick lr!
    Mmm eller hur....  kan du inte ta den där med rödluvan oxå? Drömmer
  • Stefano82
    Anonym (wtf!) skrev 2021-06-24 18:28:15 följande:

Mmm eller hur....  kan du inte ta den där med rödluvan oxå? 

Så är det när man vill vara på den styva lina, lätt att skriva om andra när man kör anonymt! Men det är lugnt jag tar inte åt mig och har aldrig gjort. Ha en fortsatt trevlig dag.
  • Anonym (Camilla)
    Anonym (wtf!) skrev 2021-06-24 18:28:15 följande:

Mmm eller hur....  kan du inte ta den där med rödluvan oxå? 

Jamenellerhur! Det kanske är så att jag ÄR Rödluvan och käkar upp honom. Det är en risk han får ta. Eller är jag en Devil in disguise? Närå lika oskyldig som en korgosse!
Svar på tråden Vad är otrohet för dig? Webcam?