• MisterHenryPenry1

    Min fru har sex med andra män

    Lite kort om mig. Jag är lyckligt gift med min underbara fru. Vi lever ett normalt familjeliv med barn, radhus och tryggt jobb. Utifrån ser allt ut som vanligt.

    Men sedan ett år tillbaka har jag och min fru levt ut en fantasi. Fantasin har varit att hon ska få ha sex med andra män. Själv har jag varit med andra kvinnor innan jag träffade min fru. Men min fru hade inte varit med någon annan innan hon träffade mig. 

    Det började ganska försiktigt. Hon sexchattade lite. Därefter registrerade hon sig på en sexsajt (där man söker KK och liknande). Plötsligt hade hon klickat med en man och så blev det verklighet av fantasin. Jag har förstås varit med under hela resan och det har känts pirrigt, spännande och hett att få vara med om hela fantasin. Efter hennes möten brukar vi prata mycket. Jag vill ta del av alla detaljer och hon är ärlig med allt.

    Min fru och jag är lyckligare än någonsin. Vårt sexliv är helt otroligt och vi ligger med varandra mer än vad vi någonsin har gjort, nästan varje dag, ibland flera gånger. Och då ska ni veta att vi har tre små barn ihop! 

    Är det någon annan som har levt ut fantasin? Eller kanske funderar på det? Eller bara är nyfiken? Skriv gärna! Jag svarar så långt det går.

  • Svar på tråden Min fru har sex med andra män
  • Anonym (Swing for fun)

    Vi lever inte ut på det sättet men vi träffar par och singlar på swingersklubbar, privata fester och har ibland gangbang med inbjudna killar. Vi gör dock alltid allting tillsammans förutom att jag träffar andra kvinnor för tjejsex på egen hand.

    Levde tidigare i ett dött äktenskap med ett trist sexliv och den typen av sexuell monogami vill jag aldrig gå tillbaka till.

  • Anonym (Jossan)

    Jag och min sambo har ofta sex med andra och han har ofta sex med andra tjejer. Tänder mig enormt att se honom knulla andra tjejer eller höra honom berätta. Gärna tjejer/kvinnor som är olik mig. Han är även "bull" eftersom han har en riktigt stor sak mellan benen. Då är jag ofta med och assisterar eller har trekant med tjejen eftersom jag är bi. Skulle ha väldigt svårt att ha ett förhållande där man bara har sex med varandra.

  • MisterHenryPenry1
    Anonym (Jossan) skrev 2021-06-22 09:08:29 följande:

    Jag och min sambo har ofta sex med andra och han har ofta sex med andra tjejer. Tänder mig enormt att se honom knulla andra tjejer eller höra honom berätta. Gärna tjejer/kvinnor som är olik mig. Han är även "bull" eftersom han har en riktigt stor sak mellan benen. Då är jag ofta med och assisterar eller har trekant med tjejen eftersom jag är bi. Skulle ha väldigt svårt att ha ett förhållande där man bara har sex med varandra.


    Jag tycker att det här livet har gett oss en extra krydda i vårt sexliv. Har nog aldrig haft så här mycket sex som jag har nu. Och vilket otroligt sex vi har också! Det känns som att både min och hennes aptit bara blir större!
  • Anonym (Jossan)
    MisterHenryPenry1 skrev 2021-06-22 10:23:49 följande:

    Jag tycker att det här livet har gett oss en extra krydda i vårt sexliv. Har nog aldrig haft så här mycket sex som jag har nu. Och vilket otroligt sex vi har också! Det känns som att både min och hennes aptit bara blir större!


    Har du sex med andra kvinnor?
  • TomEva

    Härligt att läsa inläggen och hur man sätter mer krydda på sexlivet i en lång relation :)

    Vilka kontaksidor rekommenderas, tips?

    Nyfikna :)

  • Anonym (Swing for fun)
    TomEva skrev 2021-06-22 10:33:16 följande:

    Härligt att läsa inläggen och hur man sätter mer krydda på sexlivet i en lång relation :)

    Vilka kontaksidor rekommenderas, tips?

    Nyfikna :)


    Skulle nog tyvärr säga att kontaktsidor är rätt kört i dagsläget. Finns så många oseriösa på BC och annat att man tröttnar snabbt. Vi har skaffat vårt kontaktnät via klubbar både för swingers och BDSM, tyvärr är det inte ens speciellt mycket liv på LustKammaren längre så mitt bästa tips är klubbar även om man inte är där för annat än att sitta i baren eller bastun så knyter man kontakter och IRL träffar på en klubb gör att man slipper lägga energi på att verifiera varandra via mail, telefon och kemiträffar. Att söka singelkillar kan gå på bodycontact men man får vara beredd på att det går minst 100 desperata och oseriösa på en pärla.
  • MisterHenryPenry1
    Anonym (Jossan) skrev 2021-06-22 10:32:03 följande:
    Har du sex med andra kvinnor?
    Nej, inte än i alla fall. Innan så tänkte jag inte så mycket på det men på senare tid har tanken blivit allt mer upphetsande. Både min fru och jag är positiva till det. 

    Jag har registrerat mig på olika kontaktsajter men det är i stort sett omöjligt att få napp där. Går typ 100 män på en kvinna. Men men, vi får se om det dyker upp något! Jag skulle tycka att det vore kul att bara chatta med en annan kvinna och utbyta lite tankar och idéer.
  • TomEva
    Anonym (Swing for fun) skrev 2021-06-22 10:52:46 följande:

    Skulle nog tyvärr säga att kontaktsidor är rätt kört i dagsläget. Finns så många oseriösa på BC och annat att man tröttnar snabbt. Vi har skaffat vårt kontaktnät via klubbar både för swingers och BDSM, tyvärr är det inte ens speciellt mycket liv på LustKammaren längre så mitt bästa tips är klubbar även om man inte är där för annat än att sitta i baren eller bastun så knyter man kontakter och IRL träffar på en klubb gör att man slipper lägga energi på att verifiera varandra via mail, telefon och kemiträffar. Att söka singelkillar kan gå på bodycontact men man får vara beredd på att det går minst 100 desperata och oseriösa på en pärla.


    Tack för svar, tror nog också det är så. Eva är inte riktigt med på att gå på klubb, dock var vi på en klubb i Berlin utan att vi egentligen visste att det var en ?swingerbar? och klubb. I Sverige finns det väl få klubbar man kan bara besöka för en drink, eller?
  • Kungsbackakillen73a

    Jag har varit den extra killen och träffat tjejer i öppna relationer, både med och utan deras män. De jag har träffat verkar mycket lyckliga och nöjda. Härligt att kunna och vilja njuta av livet fullt ut.

Svar på tråden Min fru har sex med andra män