BF Mars 2022
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
Hur går det för er alla? Är det någon som varit på VUL än?
Tack så mycket :) Grattis till dig med.Nej inte än, har tidigt VUL den 29/7. Har du varit på VUL?
Jag var på vul förra veckan. Då kunde de endast se en fostersäck och inget mer. Men enligt läkaren helt normalt då jag var i v 5+3. Har tid för nytt vul nu på måndag. Är ärligt sagt totalt livrädd.
Har första mötet den 22 och om jag förstått det rätt så erbjuder min kommun kub-test så får väl snällt vänta på att få en remiss dit. Verkar som man oftast får tiden till runt v12 .. känns ju som en evighet dit (5+3 idag). Försökt googla om man kan göra privat ul här tidigare men hittar inget så då kanske man måste söka sig till annan kommun? Alltså man känner ju sig helt lost såhär första gången haha..
Vågar knappt skriva i den här tråden då jag är så otroligt rädd att få missfall igen. Jag plussade starkt på midsommarafton och har BF den 2 mars <3
Hade ett uteblivet missfall senast i februari som upptäcktes på KUB i vecka 13. Innan dess ett missfall i vecka 14. Så jag går in i denna graviditet utan några förväntningar alls.
I symtom-väg så är jag extremt trött och konstant illamående. Jag är så rädd för att gå ner i vikt för jag får knappt i mig någon mat :(
Har skrivit till TS och hoppas att hon tar in mig i FB-gruppen så fort som möjligt då jag tycker Familjeliv är lite krångligt :)
Har första mötet den 22 och om jag förstått det rätt så erbjuder min kommun kub-test så får väl snällt vänta på att få en remiss dit. Verkar som man oftast får tiden till runt v12 .. känns ju som en evighet dit (5+3 idag). Försökt googla om man kan göra privat ul här tidigare men hittar inget så då kanske man måste söka sig till annan kommun? Alltså man känner ju sig helt lost såhär första gången haha..
Oh ok! Nästan samma för mig! 4/8! Vill bara att dagarna ska gååå nu ^^
][quote-nick]Jez20 skrev 2021-07-14 21:59:00 följande:[/quote-nick]Oj men vad tidigt! Hur får man ett sådant tidigt test? Är säker på att ni kommer se mer nästa måndag då :)[/quote]
Fick blödningar och ont i ena sidan så de var tvungna att se så det inte var utomkveds. Förra året gjorde jag ett ultraljud i vecka 8 som visade att graviditeten stannat redan i vecka 4, fanns inte ens en fostersäck då, så var säker på att de inte skulle hitta något denna gången. Känns som det är långt till måndag...
Hur mår ni andra? Jag är så extremt trött, känns som om jag aldrig sover fast jag sover mer än vanligt.
Hoppar in här i tråden jag också :) bf 21 mars<3
Hoppar in här i tråden jag också :) bf 21 mars<3