alvaaaaaa skrev 2021-07-13 22:38:59 följande:
Vågar knappt skriva i den här tråden då jag är så otroligt rädd att få missfall igen. Jag plussade starkt på midsommarafton och har BF den 2 mars <3
Hade ett uteblivet missfall senast i februari som upptäcktes på KUB i vecka 13. Innan dess ett missfall i vecka 14. Så jag går in i denna graviditet utan några förväntningar alls.
I symtom-väg så är jag extremt trött och konstant illamående. Jag är så rädd för att gå ner i vikt för jag får knappt i mig någon mat :(
Har skrivit till TS och hoppas att hon tar in mig i FB-gruppen så fort som möjligt då jag tycker Familjeliv är lite krångligt :)
ett försiktigt välkommen till dig :) kan inte ens tänka mig hur det är att få MF, många kramar att du har styrkan att fortstätta! Hoppas verkligen att du hittar lite lugn och kan våga hoppas och se fram emot snart <3
Affirmation skrev 2021-07-14 22:47:47 följande:
Har första mötet den 22 och om jag förstått det rätt så erbjuder min kommun kub-test så får väl snällt vänta på att få en remiss dit. Verkar som man oftast får tiden till runt v12 .. känns ju som en evighet dit (5+3 idag). Försökt googla om man kan göra privat ul här tidigare men hittar inget så då kanske man måste söka sig till annan kommun? Alltså man känner ju sig helt lost såhär första gången haha..
känner igen mig! :) jag var så van att försök att bli med barn, att nu vet man inte vad man ska göra :D ?sit back and relax? är definitivt int det! jag googlar mycket på tidig ul privat, det verkar som många har begränsade möjligheter nu under sommaren men jag är besatt att jag ska få en i v7-8 så jag kan våga tro på det här på riktigt!