Inlägg från: Ängeln Min |Visa alla inlägg
  • Ängeln Min

När ni dejtar

Om ni dejtar någon ( ingen träffar någon annan)

Och personer efter några månader vill ha en vecka för sig själv för att tänka om han vill ta dejtande till nästa steg.

Hur hade ni reagerat då?

Vi har träffats varannan helg i 5 månader och ibland någon vardagskväll när vi inte haft barnen Han har ringt eller smsat varje dag sedan våran första dejt.

Vi båda har barn på varsitt håll.

Han har varit tydlig med att han vill ha ett familjeliv och jag har mer känt att särbo hade varit trevligt men började ändra mig för ett par veckor sedan...

Just nu känns det som en plågsam väntan...

• Svar på tråden När ni dejtar
  • Ängeln Min

Tack för ditt svar.

När jag frågade honom vad nästa steg var så visste han knappt det men sa att det är väll när man träffas ännu mera.

Han sa även att träffa vänner, då är det seriöst.

Vi har inte träffat varandras vänner.

Däremot har vi träffats med våra barn vid ett tillfälle.

Vi visade ingenting för dem då.

Inga pussar, inga kramar.

Sedan har jag träffat hans barn vid ett tillfälle till.

Han verkar inte ha några problem att låta mig träffa hans barn men när det gäller vänner är det seriöst...

Känns ju konstigt...

Jag frågade om det är meningen att jag ska sitta och vänta en vecka för att han ska komma på om han gillar mig eller inte?

Men han svarade nej på den frågan och sa att han gillar mig men måste fundera på om han vill ta det till nästa steg.

Jag blir tokig!

För mig räcker det att jag gillar honom och vill vara med honom, resten får tiden utvisa.

Svar på tråden När ni dejtar