Min kille gör mig orolig
Hej. Min kille sedan 4 år tillbaka gör mig så himla orolig & jag får ångest av han. Vi hade ett litet tjafs igår eftersom jag kom sent (jättedumt tjafs). Idag åker han till Göteborg (5 tim ifrån oss) utan att berätta det för mig. Jag hörde av mig och kollade vad han gjorde och mådde och han svarar jätte kort att han är i Göteborg och jag måste mjölka ut information från honom. Får ut att han är med en vän, att de ska sova på hotell men efter det svarar han inte på sms eller samtal.Nu har det gått flera timmar. Självklart är det okej att han åker till andra städer och har det trevligt men informera mig åtminstone. Eller har jag fel?
Hans vän som han har åkt med har flera gånger ringt min kille när vi varit ute och frågat ifall han vill följa med & träffa tjejer? Så självklart reagerar jag starkt när han åker till Göteborg med samma kille, svarar inte på sms eller samtal. + att han varit otrogen flera gånger innan. Jag försöker verkligen vara förstående och accepterar alla hans val men det känns som att jag bara mår sämre och sämre av det. Överreagerar jag? Är jag omogen? Eller skulle ni också regera starkt? Och vad fan gör jag i denna situation. Jag kan inte tänka klart just nu och behöver detta från olika perspektiv. Tack i förhand.