• Anonym (TS)

Din skönaste orgasm?

Minns du sin skönaste orgasm (hittills)? Var du ensam eller med en partner? Vad gjorde du/ni som gjorde den så extra skön?

Min skönaste var med min nuvarande man, första gången jag kom av att han slickade mig samtidigt som han fingerknullade mig. Det var min första orgasm av oralsex överhuvudtaget och det kändes som hela kroppen exploderade typ. Att det var så oväntat från min sida (inte från hans sida påstår han kaxigt ) att jag skulle komma gjorde känslan ännu häftigare.

• Svar på tråden Din skönaste orgasm?
  • Anonym (P)

När jag använde womanizer första gången. Så olik orgasm jämfört med tidigare klitoris-orgasmer. Sen är nuvarande sambo den enda man som jag har kommit med vaginalt (heter det så?) också häftigt att uppleva första gångerna... handlar nog mest om att jag var mer tänd på honom än tidigare partners. Och att våga ge sig hän.

Men womamizer slår allt :)

• Anonym (Sunrajs)

Min allra första. 13 år, runkade till en porrtidning. Jag förlorade medvetandet. 

• Anonym (Dreams)

Med en älskare på ett hotellrum. Han slickade mig och jobbade med fingrarna så jag kom i min första fontänorgasm. Helt sanslöst skönt!

Klart bästa sexet någonsin med honom.

• Anonym (Första)

Upplevde min första orgasm någonsin med en man i tisdags. Han med kuken i mig, jag smekte klitoris. Jag kom, sprutade och till slut grät jag...

Kvinna 55.

• Anonym (Bapim)

När min första fru runkade av mig i köket.

Upptryckt mot kylskåpet och mina händer överallt på hennes jättebröst tog hon tag i min kuk och gav mig det skönaste handjobbet någonsin.

• Anonym (lilla jag)
    Anonym (Q) skrev 2021-07-10 15:51:48 följande:

Min skönaste, eller en som jag i alla fall inte kan glömma var första gången när min man placerat en dildo i min fitta, hade sin kuk i mitt anus och knullade mig hårt, samtidigt som han masserade min klitoris. Jag får fontänorgasmer relativt ofta men den som jag fick då, första gången vi gjorde så, knockade mig fullständigt!

Åh ... det skulle jag så gärna vilja om min man ville ... men tror inte han vill det. Ett litet finger vid anus är allt jag ibland får. Känns som han vill prata om nått annat varje gång vi närmar oss diskussion om busiga lekar. Har funderat på att sätta in en butt plug innan sexet och se ur han reagerar. Har prövat själv att fylla båda hålen ... i början var det lite sådär. Nu vill jag inte komma utan att båda hålen är fyllda (när jag leker med mig själv då). 
  • Guldnovan
    Anonym (Q) skrev 2021-07-10 15:51:48 följande:

Min skönaste, eller en som jag i alla fall inte kan glömma var första gången när min man placerat en dildo i min fitta, hade sin kuk i mitt anus och knullade mig hårt, samtidigt som han masserade min klitoris. Jag får fontänorgasmer relativt ofta men den som jag fick då, första gången vi gjorde så, knockade mig fullständigt!

Jag säger bara ett ord: Underbart!
  • Anonym (Gift man)

Skönaste någonsin vet jag inte, men den skönaste på mååånga år i alla fall, var igår när min fru gav mig en fantastisk avsugning.

Jag låg på rygg i sängen och slappnade av och njöt medan hon gjorde det väldigt skönt för mig med sin mun och tunga. Hon var verkligen målmedveten och jobbade intensivt för att få mig att njuta maximalt.

Hon höll på väldigt länge och höll mig på halster i säkert en halvtimme och retades innan hon till slut tog den djupt, rytmiskt och långsamt som hon vet att jag inte kan värja mig mot. Jag kände direkt hur orgasmen närmade sig med stormsteg och hur trycket byggdes upp. Ögonblicket senare exploderade jag i en av de kraftigaste orgasmerna jag någonsin upplevt.

Det flimrade för ögonen samtidigt som jag kände hur stråle efter stråle sprutade in i hennes mun. Det kändes som jag sprutade 10-15 strålar innan orgasmen började avta och hon fortsatte suga på precis samma djupa och rytmiska sätt hela tiden utan att spilla en droppe. Och även när orgasmen väl lagt sig så fortsatte hon suga en liten stund till innan hon sakta lät den glida ur munnen.

Sedan kröp hon upp bredvid mig och la sig på sidan med sitt huvud på mitt bröst. Där blev vi liggande en lång stund innan någon av oss rörde på sig.

Även om hon suger av mig ofta så var denna orgasmen något långt utöver det vanliga vilket hon givetvis också märkte.

• Anonym (QQ)

Min skönaste var när jag precis fick hem min första fleshlight. Känslan slår allt jag känt tidigare. Höll bokstavligen på att svimma efteråt.

Flickvännen i all ära men denna lilla leksak slår henne alla dagar i veckan. 

• Zbratt
    Anonym (QQ) skrev 2021-07-10 19:36:41 följande:

Min skönaste var när jag precis fick hem min första fleshlight. Känslan slår allt jag känt tidigare. Höll bokstavligen på att svimma efteråt.

Flickvännen i all ära men denna lilla leksak slår henne alla dagar i veckan. 

Den är grymt skön ... men vissa fittor är skönare ... kan ändå rekommendera den till alla. 

Vilken modell köpte du?
Svar på tråden Din skönaste orgasm?