• Anonym (TS)

Din skönaste orgasm?

Minns du sin skönaste orgasm (hittills)? Var du ensam eller med en partner? Vad gjorde du/ni som gjorde den så extra skön?

Min skönaste var med min nuvarande man, första gången jag kom av att han slickade mig samtidigt som han fingerknullade mig. Det var min första orgasm av oralsex överhuvudtaget och det kändes som hela kroppen exploderade typ. Att det var så oväntat från min sida (inte från hans sida påstår han kaxigt ) att jag skulle komma gjorde känslan ännu häftigare.

• Svar på tråden Din skönaste orgasm?
  • Anonym (Gift man)
    Anonym (QQ) skrev 2021-07-10 19:36:41 följande:

Flickvännen i all ära men denna lilla leksak slår henne alla dagar i veckan. 

Byt flickvän

Fleshlight i all ära men det är inte bättre än en tjej som kan sin sak.
  • Anonym (45 singel)

Min skönaste var när jag precis fick hem min första fleshlight. Känslan slår allt jag känt tidigare. Höll bokstavligen på att svimma efteråt.

Också hört att en flesjlight slår den rekordeliga fittan.
  • Zbratt
    Anonym (45 singel) skrev 2021-07-10 22:04:39 följande:
    Men varför inte köpa en o pröva?
  • Anonym ((Nyfiken))

Min skönaste var när jag precis fick hem min första fleshlight. Känslan slår allt jag känt tidigare. Höll bokstavligen på att svimma efteråt.

Blir så väldigt nyfiken, på vilket sätt känns den skönare? Väldigt spännande!

// nyfiken tjej
  • Anonym ((Nyfiken))

Blir så väldigt nyfiken, på vilket sätt känns den skönare? Väldigt spännande!

// nyfiken tjej
  • Anonym ((Nyfiken))
    Zbratt skrev 2021-07-10 20:19:28 följande:

Den är grymt skön ... men vissa fittor är skönare ... kan ändå rekommendera den till alla. 

Vilken modell köpte du?

Åh, berätta gärna mer om hur den i vissa fall är skönare men i andra fall föredrar du ?den naturliga?. Vad är det som gör det skönare och inte liksom? Beror det på hur tight eller inte tight det känns tex? Alltid undrat, men inte vågat fråga så ingående, men vill så gärna veta mer!
  • Anonym ((Nyfiken))
    Zbratt skrev 2021-07-10 20:19:28 följande:

Den är grymt skön ... men vissa fittor är skönare ... kan ändå rekommendera den till alla. 

Vilken modell köpte du?

Åh, berätta gärna mer om hur den i vissa fall är skönare men i andra fall föredrar du ?den naturliga?. Vad är det som gör det skönare och inte liksom? Beror det på hur tight eller inte tight det känns tex? Alltid undrat, men inte vågat fråga så ingående, men vill så gärna veta mer!
  • Voyager

Svårt att säga efter bortåt 20.000 gånger(!) eftersom vi nu i princip alltid ger varandra närmast perfekta, fullständiga, uttömmande orgasmer efter lång övning tillsammans. Min fru har ibland frågat "vad gjorde du nu" och sagt "det är bättre än tryckluftsvibrator" och vill inte ens prova men det nästan alltid lika bra för oss båda.

För min del har jag (men hennes vetskap) provat lite olika kvinnor som varit otroligt sexigt men upptäckt att inget slår hennes "precisionshantverk". (Ni andra får ursäkta men däremot har minnena av er ibland gjort mig kåtare i min ordinarie relation.)

Vissa orgasmer kan vara mer minnesvärda än andra beroende på hur sexig eller ovanlig situationen varit men för mig är frågan lika svår som om man frågar en flerbarnsförälder: Vilket av dina barn älskar du mest?

En orgasm jag särskilt minns var när vi hade sex för att göra barn. Efter att det gått för min fru runkade hon mig och tryckte ett provrör mot ollonet för att samla sperma vilket var förvånansvärt skönt, som jag tänkt på många gånger, särskilt när jag tänker på vilket oerhört vacker barn som blev "resultatet".

Ett annat tillfälle var på stranden vid Sandhammaren när hon hade en extremt liten svart string mellan blygdläpparna med en fräck öppning för klitoris. (Man kan nästan kalla det för en "klitthållare".) Situationen gjorde mig otroligt kåt och kunde inte låta bli att fingra på den vilket andra också såg. Det gick skönt för oss båda redan då men jag var så kåt av situationen att jag vaknade på natten efter och vill minnas att vi hade sex igen vilket var otroligt skönt.

För mig känns det lite trist att göra det själv och är alltid skönare att bli tagen av någon annan (kvinna) -- särskilt om hon är så skicklig som min fru!

• Zbratt
    Anonym ((Nyfiken)) skrev 2021-07-11 02:12:12 följande:
    Ja tight känsla som kan variera med vakumeffekt... otroligt skönt material ... skönt att vara inne i den både när man är slak och hård. 

Här du tjej eller kille? är du kille och har normalstor (jag har 15-16cm) så köp en fleshlight pilot ... ser inte ut som en fitta vilket jag gillar. kosta bara 350 eller nått
  • Anonym (Tvåan)

Min mest minnesvärda orgasm/utlösning va nog den gången när min flickvän frågade om ajg ville ha analsex med henne, och komma i hennes anal.

• lindeerik

Det är så jäkla svårt att välja för det finns så många gånger. Men en gång va när jag och min förra sambo hade sex. Det va vanligt skönt sex i missionären. Jag sprutade henne full och fortsatte knulla henne tills jag kom i henne igen. Det va riktigt blött och saftigt och så jäkla skönt.

• Anonym (Man)
    Anonym (45 singel) skrev 2021-07-10 22:04:39 följande:

Nja, den är okej. Eller den är kanske mer än okej om man har fixat med glid och värmt upp den till kroppstemperatur. Men det är en process som gör att den kommer fram sällan. Då är fittan mycket bättre!!
  • Anonym (Brynolf)

Går frågan till mig säger jag 'Nästa'... och efter den blir svaret detsamma. Ingen mening att blicka bakåt och tycka att "det var bättre förr".
    Går frågan till min KK på Island blir svaret 'Sommaren -96'... åtminstone i hennes ögon. Hon var en duktig "skrikare" och tyckte därför inte mina skrik var något märkvärdigt. Efter en stund märkte hon dock att min orgasm var lite väl långdragen... och när hon tittade upp såg hon vad det berodde på. Min orgasm hade avlösts av ett epileptiskt anfall. Första och enda gången jag knullat mig medvetslös och juckat med hjälp av kramper. Tyst

• Anonym ((Nyfiken))
    Zbratt skrev 2021-07-11 12:15:05 följande:

Ja tight känsla som kan variera med vakumeffekt... otroligt skönt material ... skönt att vara inne i den både när man är slak och hård. 

Här du tjej eller kille? är du kille och har normalstor (jag har 15-16cm) så köp en fleshlight pilot ... ser inte ut som en fitta vilket jag gillar. kosta bara 350 eller nått

Tack för att du beskrev lite mer. Det låter ju väldigt skönt kul med variation. Jag är tjej, men tycker det vore spännande att prova att ha med i någon sexakt för att ge extra njutning till en man! Och tror de flesta skulle tycka det var lite pinigt om den såg mycket ut som en fitta, så en som inte gör det var en bra tips, tack.
  • Man 78
    Anonym ((Nyfiken)) skrev 2021-07-11 22:56:31 följande:
    Tack för att du beskrev lite mer. Det låter ju väldigt skönt kul med variation. Jag är tjej, men tycker det vore spännande att prova att ha med i någon sexakt för att ge extra njutning till en man! Och tror de flesta skulle tycka det var lite pinigt om den såg mycket ut som en fitta, så en som inte gör det var en bra tips, tack.
    Vilken är din skönaste orgasm då? :)
  • Anonym (Munknull)

Vid ett ordentligt munknull kommer jag som allra skönast. Min kvinna kan ta kuken i halsen hela vägen in till roten. Kan knulla hennes mun ordentligt hårt. Jag vrålar ut min kåthet och bara tömmer, sprut efter sprut rakt ner i hennes varma hals. Det är underbart och jag är lycklig.

• Gaskarl

Jag har en sån fleshlight som ser riktig ut..skön, men jag skulle vilja ha åskådare, det skulle öka njutningen.
  • Zbratt
    Kul idé om du köper en och använder på honom. 

Exempelvis kan du binda honom och göra det på honom men säga han inte får komma förrän du lekt färdigt med honom. Tungan ute
Svar på tråden Din skönaste orgasm?