Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Hur får/ger du smisk?

Låter underbart, TS :)

• Anonym (C)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-07 12:44:33 följande:
    Det är underbart, jag sitter på jobbet och tänker på det istället för att göra det jag ska...

Har du någon spännande erfarenhet att dela med dig av? :)
    Förstår det. Jag hade nog också haft svårt att koncentrera mig.

Tyvärr inget av det slaget. Hoppas på sånt i framtiden, dock :)
  • Anonym (C)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-07 12:58:56 följande:
    Ska hålla tummarna för dig :) Önskar att alla som är nyfikna ska få prova. Vad är det du skulle vilja uppleva då? Ge eller få?
    Tack :) Jag vill bara få.
  • Anonym (C)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-07 20:28:54 följande:

När jag kom hem från jobbet idag hade han lagt den stora hårborsten i trä på soffbordet. Den används bara till en sak... Han vet att jag har sett den men ingen av oss har sagt något. Känner mig alldeles darrig nu.

Ooh, spännande :)
  • Anonym (C)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-07 22:37:39 följande:

Så, nu är det över. Jag kan skriva om det imorgon om någon ä nyfiken...

Gärna :)
  • Anonym (C)
    Mr K69 skrev 2021-07-09 22:17:24 följande:
    Det finns nog lika många anledningar till varför man gillar som det finns smiskgillare. Huvudsaken är ju att båda gillar och är med på grejen. Vet inte men hur många kommer ihåg Hans Scheike på 80 talet? Kommer inte ihåg vad han pysslade med men idag skulle nog en liknande ha kö
    Hans Scheike våldtog och misshandlade flera barn och dömdes till fängelse för det.
  • Anonym (C)
    Mr K69 skrev 2021-07-09 23:23:32 följande:

Oj nä fan det visste jag inte.... Borde ha kollat upp det före jag skrev. Sorry!

Ingen fara. Många som inte vet det pga att några naiva journalister skrev så gott om honom. Kan rekommendera avsnittet "Hans Scheike, smiskkollektivet och övergreppen" på podden P3 Dokumentär. Inget för känsliga, dock. En riktigt hemsk historia.
  • Anonym (C)
    Rebecca2001 skrev 2021-07-10 08:47:56 följande:

Har inte fått smisk sedan jag var 13, då jag fick det av dåvarande pojkvännen. Fysiskt gör det ju bara ont, men psykologiskt finns det en tjusning av att vara undergiven och utlämnad. Jag vet inte.

Oj, 13, det var ungt. Hur gammal var din pojkvän? Hade ni sex då också eller var det bara smisk?
  • Anonym (C)
    Mr K69 skrev 2021-07-10 08:58:07 följande:

Bara ljudet när handen träffar är ju i sej härligt, kroppen rycker till, reaktionen. Mitt ex tyckte att utlämnandet, känna sig blottad var hett och att handen ibland råkade träffa....

...fittan?
  • Anonym (C)
    Hotelliggaren skrev 2021-07-11 01:10:26 följande:

Minns att Scheike och några av hans kvinnor var på erotikmässan o stockholm på 90-talet. Då var mässan ff lite för kinky för mainstreamfolket och de flesta som besökte den var porrfreak eller kinky. Men hur som helst hade han en hörna där han visadec redskap o sålde handknutet ris, skrifter och bilder. Min UG-flickvän som jag brukade ge redigt med smisk kunde såklart inte låta bli att prova att lägga sig över hans knä och få en handfast behandling. Var lite häftigt att se... Hon var väl bara 19 och otroligt söt. Vette fan hur gammal han var! Hon tålde otroligt mkt smisk o hade en sanslöst hög smärttröskel minns jag.

Fy fan. Själv hade jag aldrig velat bli behandlad så av en sådan vidrig människa. Spelar ingen roll om det varit under samtycke. Vetskapen om vad han gjort hade fått mig att ta omvägar runt honom. Märkligt att han ens var välkommen till mässan. Men som jag skrev, många vet inte vad han har gjort.
Svar på tråden Hur får/ger du smisk?