Hur får/ger du smisk?
Låter underbart, TS :)
Låter underbart, TS :)
När jag kom hem från jobbet idag hade han lagt den stora hårborsten i trä på soffbordet. Den används bara till en sak... Han vet att jag har sett den men ingen av oss har sagt något. Känner mig alldeles darrig nu.
Så, nu är det över. Jag kan skriva om det imorgon om någon ä nyfiken...
Oj nä fan det visste jag inte.... Borde ha kollat upp det före jag skrev. Sorry!
Har inte fått smisk sedan jag var 13, då jag fick det av dåvarande pojkvännen. Fysiskt gör det ju bara ont, men psykologiskt finns det en tjusning av att vara undergiven och utlämnad. Jag vet inte.
Bara ljudet när handen träffar är ju i sej härligt, kroppen rycker till, reaktionen. Mitt ex tyckte att utlämnandet, känna sig blottad var hett och att handen ibland råkade träffa....
Minns att Scheike och några av hans kvinnor var på erotikmässan o stockholm på 90-talet. Då var mässan ff lite för kinky för mainstreamfolket och de flesta som besökte den var porrfreak eller kinky. Men hur som helst hade han en hörna där han visadec redskap o sålde handknutet ris, skrifter och bilder. Min UG-flickvän som jag brukade ge redigt med smisk kunde såklart inte låta bli att prova att lägga sig över hans knä och få en handfast behandling. Var lite häftigt att se... Hon var väl bara 19 och otroligt söt. Vette fan hur gammal han var! Hon tålde otroligt mkt smisk o hade en sanslöst hög smärttröskel minns jag.