• Anonym (Ella 27)

Hur får/ger du smisk?

Jag får smisk ganska ofta. Jag känner på mig när det börjar bli dags, jag vet med mig att jag varit dryg och retsam mot honom lite för länge. När vi sedan blir ensamma på kvällen är det dags. När han talar om att det ska ske blir jag så konstigt lugn och trygg.

Jag får lägga mig över hans knä eller armstödet på soffan, och sedan smiskar han mig hårt och länge. Det är så konstigt, för det gör ont och samtidigt inte? Förnedrande i viss mån, men mest blir jag så lugn och trygg. Det är skönt när han sätter ner foten och sätter mig på plats.

Ibland, eller ja ganska ofta, knullar han mig hårt bakifrån efteråt. Älskar känslan av hur han stöter i min ömma rumpa. Älskar hur han tar kommando och jag bara får åka med.

Sedan är jag en lugn och snäll tjej i några dagar. Innan det är dags igen. Visst är det dumt att vara så dryg som jag är mot mannen jag älskar men jag kan inte låta bli. Och det är så skönt att veta att han sätter mig på plats, bestämt och kärleksfullt, när det behövs.

Kan inte ni berätta om hur ni smiskar/blir smiskade?

• Svar på tråden Hur får/ger du smisk?
  • Anonym (Keso)

Min fd och jag satt och kollade på en present till en kompis som just blivit singel, en löskuk. Bläddrade förbi piskor och floggers då hon sa att en sån vill jag ha. Samma kväll gick hon förbi mig i köket och fan flög i mig så jag drog ner henne över mitt knä. Slet av henne mjukisbyxorna och slet sönder hennes trosor. Smiskade henne och sa några väl valda ord som jag vet att hon tänder på. Särade hennes ben och klappade henne på fittan. Tog bara några sekunder så kom hon. Efteråt så sa hon att hon aldrig kommit så fort. Blev vår början på en spännande resa

• Anonym (Ella 27)
    Anonym (Keso) skrev 2021-07-07 11:44:20 följande:

Min fd och jag satt och kollade på en present till en kompis som just blivit singel, en löskuk. Bläddrade förbi piskor och floggers då hon sa att en sån vill jag ha. Samma kväll gick hon förbi mig i köket och fan flög i mig så jag drog ner henne över mitt knä. Slet av henne mjukisbyxorna och slet sönder hennes trosor. Smiskade henne och sa några väl valda ord som jag vet att hon tänder på. Särade hennes ben och klappade henne på fittan. Tog bara några sekunder så kom hon. Efteråt så sa hon att hon aldrig kommit så fort. Blev vår början på en spännande resa

Men gud vad härligt! Snyggt av dig att snappa upp hennes önskan. Låter väldigt hett.

Vill du berätta mer om det du kallar en spännande resa? :)
  • Anonym (Keso)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-07 12:32:02 följande:

Men gud vad härligt! Snyggt av dig att snappa upp hennes önskan. Låter väldigt hett.

Vill du berätta mer om det du kallar en spännande resa? :)

Var egentligen inte så mycket mer än att vi köpte lite koppel, handbojor, plugg och flogger och hon fick lite uppgifter att sköta lite diskret. Gå och handla i kjol med kulor tex... Pluggad med svans som smekte benen... Kopplet på under scarf. Skötte hon sig så fick hon belöning med floggern. Separerade nu men fina och spännande minnen
  • Anonym (C)

Låter underbart, TS :)

• Anonym (Ella 27)
    Anonym (Keso) skrev 2021-07-07 12:37:16 följande:

Var egentligen inte så mycket mer än att vi köpte lite koppel, handbojor, plugg och flogger och hon fick lite uppgifter att sköta lite diskret. Gå och handla i kjol med kulor tex... Pluggad med svans som smekte benen... Kopplet på under scarf. Skötte hon sig så fick hon belöning med floggern. Separerade nu men fina och spännande minnen

Oj, ni gick verkligen all in med leksaker och grejer! Det är inget jag själv har utforskat men kul att höra om :) Smisket var alltså "belöning" och inte straff i ert fall?
  • Anonym (Ella 27)
    Anonym (C) skrev 2021-07-07 12:40:39 följande:

Låter underbart, TS :)

Det är underbart, jag sitter på jobbet och tänker på det istället för att göra det jag ska...

Har du någon spännande erfarenhet att dela med dig av? :)
  • Anonym (C)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-07 12:44:33 följande:
    Det är underbart, jag sitter på jobbet och tänker på det istället för att göra det jag ska...

Har du någon spännande erfarenhet att dela med dig av? :)
    Förstår det. Jag hade nog också haft svårt att koncentrera mig.

Tyvärr inget av det slaget. Hoppas på sånt i framtiden, dock :)
  • Anonym (Ella 27)
    Anonym (C) skrev 2021-07-07 12:53:00 följande:

Förstår det. Jag hade nog också haft svårt att koncentrera mig.

Tyvärr inget av det slaget. Hoppas på sånt i framtiden, dock :)

Ska hålla tummarna för dig :) Önskar att alla som är nyfikna ska få prova. Vad är det du skulle vilja uppleva då? Ge eller få?
  • BjornLoddbrok

Både ger och tar.

Över näet är fint vill man förstärka lite kan man binda/spänna fast offret över stol/säng/fotöljdel .

Vill man öka intensitet kan man piska mot något motbjudande straff för offret (som t.ex. tvingas smaka/dricka/äta ngt man tycker är äckligt).

Knulla efteråt härligt -då är igång å uppvärmda.

• Anonym (Keso)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-07 12:42:59 följande:

Oj, ni gick verkligen all in med leksaker och grejer! Det är inget jag själv har utforskat men kul att höra om :) Smisket var alltså "belöning" och inte straff i ert fall?

Jo det går att göra hur spännande som helst om man känner för att retas lite. Om det var straff eller belöning var lite från situation till situation... Oftast bestraffning för att hon var lite för kaxig och bångstyrig, ja du vet
Svar på tråden Hur får/ger du smisk?