Inlägg från: Anonym (Keso) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Keso)

Hur får/ger du smisk?

Min fd och jag satt och kollade på en present till en kompis som just blivit singel, en löskuk. Bläddrade förbi piskor och floggers då hon sa att en sån vill jag ha. Samma kväll gick hon förbi mig i köket och fan flög i mig så jag drog ner henne över mitt knä. Slet av henne mjukisbyxorna och slet sönder hennes trosor. Smiskade henne och sa några väl valda ord som jag vet att hon tänder på. Särade hennes ben och klappade henne på fittan. Tog bara några sekunder så kom hon. Efteråt så sa hon att hon aldrig kommit så fort. Blev vår början på en spännande resa

• Anonym (Keso)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-07 12:32:02 följande:

Men gud vad härligt! Snyggt av dig att snappa upp hennes önskan. Låter väldigt hett.

Vill du berätta mer om det du kallar en spännande resa? :)

Var egentligen inte så mycket mer än att vi köpte lite koppel, handbojor, plugg och flogger och hon fick lite uppgifter att sköta lite diskret. Gå och handla i kjol med kulor tex... Pluggad med svans som smekte benen... Kopplet på under scarf. Skötte hon sig så fick hon belöning med floggern. Separerade nu men fina och spännande minnen
  • Anonym (Keso)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-07 12:42:59 följande:

Oj, ni gick verkligen all in med leksaker och grejer! Det är inget jag själv har utforskat men kul att höra om :) Smisket var alltså "belöning" och inte straff i ert fall?

Jo det går att göra hur spännande som helst om man känner för att retas lite. Om det var straff eller belöning var lite från situation till situation... Oftast bestraffning för att hon var lite för kaxig och bångstyrig, ja du vet
  • Anonym (Keso)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-07 13:21:25 följande:

Åh gud ja, jag vet allt för väl... Tror jag ligger illa till för ikväll. Tur att det finns killar som dig och min man som håller ordning på bångstyriga tjejer :)

Haha kille, tack för komplimangen! Har passerat 50 :)

Somliga vet hur en argbigga tuktas bäst ;)
  • Anonym (Keso)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-07 13:34:50 följande:

Det har min man med, femtioplussare är hetast. Ni vet hur saker ska göras.

En blick räcker...
  • Anonym (Keso)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-08 11:56:49 följande:

Ja du har rätt... Jag borde kanske erkänna för min man att jag inte sköter mig ordentligt på jobbet så jag kan få det straff jag behöver. Men det erkännandet får nog vänta någon dag, min rumpa är för öm för mer smisk nu...

Kanske någon på jobbet måste koppla en sån bångstyring som dig och leda hem dig i koppel? Hålla dig i kopplet medan din man läxar upp dig?
  • Anonym (Keso)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-08 13:14:32 följande:

Åh gud jag blev jättegenerad bara av att tänka på det... Herregud tänk om någon skulle se mig få smisk...

Hmmm, skulle din man vara med på det? Han och jag med bar överkropp och jeans. Vi tar av dig alla kläder och jag drar ner dig över mitt knä i kopplet. Rumpan i vädret, utlämnad, han ser till att dina skinkor. Ja du vet. Jag ser bara på, kanske
  • Anonym (Keso)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-08 13:16:23 följande:

Mötet avklarat, jag försökte typ sitta på låren istället för på rumpan? Såg jättemärkligt och en kollega frågade tillslut om jag hade ont i ryggen eftersom jag satt så konstigt. Mumlade lite jakade för jag kunde ju inte gärna säga att jag hade ont i rumpan?

Welcome to darkside
  • Anonym (Keso)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-08 13:42:17 följande:

Låter jättehäftigt och extremt skämmigt samtidigt, haha.

Tror aldrig han skulle dela med sig av mig, bara ryser vid tanken på att han skulle få veta att jag ens pratar med andra män om detta... Då skulle jag inte kunna sitta på länge tror jag.

Hinta om det, säg till exempel "åååå skulle vilja att någon höll den här olydiga stramt i koppel" när ni har sex och se hans reaktion. Jag skulle gärna bara se på utan att delta om ni ville det. Klart jag skulle tända men respekterar såklart er vilja.

Jag har varit så där förut att se nätflirt som otrohet men tycker nu att så länge man är öppen och pratar med varandra och det är ok för båda så är det bara tändande. Är ju singel nu men vem vet hur det blir i framtiden
  • Anonym (Keso)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-08 21:14:10 följande:

Vad härligt ni verkar ha det :)

Ris låter både spännande och jätteläskigt. Jag skulle nog gråta helt galet mycket och absolut inte kunna ligga still som jag måste. Har fått bältet några gånger och herregud.. Jag är nog inte så smärttålig.

Jag ska berätta om jag någon gång vågar prova ris. Tack för att du delar med dig, tycker det är så spännande att höra.

Pröva gå och hämta riset själv i skogen och välj själv vilket du vill ha
  • Anonym (Keso)
    Anonym (Smisk) skrev 2021-07-09 19:31:13 följande:

47 och hetaste tiden framför ... tjohoo ... tack ... visste jag inte.

Att ge smisk, vara dominant eller förnedrande utan sexuella inslag har jag aldrig varit med om. Hade nog känts lite fel ... konstigt ... rädd för att tjejen hade lite problem då ... men vem är jag att döma. 

Kvinnor som gillar ge smisk eller vara dominant ... borde kanske finnas en egen tråd .. .sjukt kul och upphetsande att läsa den dock.

Haha joru, barn flyttat hemifrån och många bor så till att man kan sexa loss på ett helt annat sätt än när man var yngre. Vill man så kan man ha jäkligt spännande år framför sig.
Svar på tråden Hur får/ger du smisk?