• Anonym (Ella 27)

Hur får/ger du smisk?

Jag får smisk ganska ofta. Jag känner på mig när det börjar bli dags, jag vet med mig att jag varit dryg och retsam mot honom lite för länge. När vi sedan blir ensamma på kvällen är det dags. När han talar om att det ska ske blir jag så konstigt lugn och trygg.

Jag får lägga mig över hans knä eller armstödet på soffan, och sedan smiskar han mig hårt och länge. Det är så konstigt, för det gör ont och samtidigt inte? Förnedrande i viss mån, men mest blir jag så lugn och trygg. Det är skönt när han sätter ner foten och sätter mig på plats.

Ibland, eller ja ganska ofta, knullar han mig hårt bakifrån efteråt. Älskar känslan av hur han stöter i min ömma rumpa. Älskar hur han tar kommando och jag bara får åka med.

Sedan är jag en lugn och snäll tjej i några dagar. Innan det är dags igen. Visst är det dumt att vara så dryg som jag är mot mannen jag älskar men jag kan inte låta bli. Och det är så skönt att veta att han sätter mig på plats, bestämt och kärleksfullt, när det behövs.

Kan inte ni berätta om hur ni smiskar/blir smiskade?

• Svar på tråden Hur får/ger du smisk?
  • Anonym (Ella 27)
    Anonym (Rödstjärt) skrev 2021-07-08 08:49:56 följande:

Jag får mycket smisk av min man. Oftast på klassiskt vis, lagd över hans knän. Sedan smiskar han med handen eller björkris. Ibland med hårborste eller mattpiskare.

Har jag retats ordentligt så får jag med riset och då svider det så tårarna bara sprutar. Ja, jag tjuter rent ut sagt. Men när han efteråt långsamt och försiktigt stryker på lotion över mina röda skinkor så blir jag vansinnigt kåt och vill ha honom direkt. Jag kommer aldrig så hårt som efter de gångerna jag fått smisk.

Det har hänt att jag fått orgasm bara av smisket också om han smiskar med handflatan lite lagom hårt.

Men visst är det härligt att få smisk? Så mycket känslor som kastas omkring och man känner sig nästan renad på nåt sätt.

Vad häftigt att få höra om dina upplevelser! Ris måste göra hemskt ont? Och vad coolt att kunna få orgasm av bara smisk!

Hur gamla är du och din man? Hur länge har vi levt på det här viset och hur kom ni på att vi ville hålla på med smisk?

Haha förlåt för alla frågor men jag blir så exalterad sv att få prata med någon i samma situation.
  • Anonym (Ella 27)

Det är ju roligt med hur jag varje gång efter smisk tänker att jag ska bli så duktig och skötsam på alla de sätt. Och så sitter jag nu på jobbet och läser på familjeliv istället för att sköta mitt jobb. Hur duktig är det? Jag borde egentligen få smisk på jobbet också.

• Anonym (Oden)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-08 09:24:21 följande:

Det är ju roligt med hur jag varje gång efter smisk tänker att jag ska bli så duktig och skötsam på alla de sätt. Och så sitter jag nu på jobbet och läser på familjeliv istället för att sköta mitt jobb. Hur duktig är det? Jag borde egentligen få smisk på jobbet också.

Det borde du verkligen, och få lite disciplin!
  • Freddie K

Jag brukar inte få/ge smisk, men skulle jag ge smisk så skulle jag göra det så kärleksfullt jag kunde. Öppen handflata lite lätt över hennes skinkor medan jag tar henne bakifrån. Samma sak om jag ska få smisk. Gärna att hon kysser min rumpa och daskar till mig lite lätt över rumpan.Skäms

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • BjornLoddbrok
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-08 08:45:43 följande:

Ja det ska jag verkligen! Låter som mycket mer än min rumpa skulle klara. Bältet är i princip för mycket för mig.

Jo man kan bygga upp det. Svedan i anus blir som komplement. Sen kan man köra med klämmor i bröstvårtor. Dinan verkar mkt duktig med handen, jag är nog bättre med piskor...

Men framförallt: du verkar ha fått en härlig behandling! Grattis.

Och grattis till rödstjärt -håller med Ella häftigt att komma genom bara smisk!!! En väg dit kanske kan vara att köra upp vibrerande dildo i något eller båda hålen och sen köra smisket på rumpan...
  • Anonym (Ella 27)
    Anonym (Oden) skrev 2021-07-08 10:01:19 följande:

Det borde du verkligen, och få lite disciplin!

Ja du har rätt... Jag borde kanske erkänna för min man att jag inte sköter mig ordentligt på jobbet så jag kan få det straff jag behöver. Men det erkännandet får nog vänta någon dag, min rumpa är för öm för mer smisk nu...
  • Anonym (Keso)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-08 11:56:49 följande:

Ja du har rätt... Jag borde kanske erkänna för min man att jag inte sköter mig ordentligt på jobbet så jag kan få det straff jag behöver. Men det erkännandet får nog vänta någon dag, min rumpa är för öm för mer smisk nu...

Kanske någon på jobbet måste koppla en sån bångstyring som dig och leda hem dig i koppel? Hålla dig i kopplet medan din man läxar upp dig?
  • Anonym (Ella 27)
    Freddie K skrev 2021-07-08 10:54:04 följande:

Jag brukar inte få/ge smisk, men skulle jag ge smisk så skulle jag göra det så kärleksfullt jag kunde. Öppen handflata lite lätt över hennes skinkor medan jag tar henne bakifrån. Samma sak om jag ska få smisk. Gärna att hon kysser min rumpa och daskar till mig lite lätt över rumpan.

Mjukt och fint låter det, mysigt :) Blir lite förvånad över att flera skriver att de vill både ge och få, jag trodde man var på det ena eller det andra laget.
  • Anonym (Ella 27)
    BjornLoddbrok skrev 2021-07-08 11:52:26 följande:

Jo man kan bygga upp det. Svedan i anus blir som komplement. Sen kan man köra med klämmor i bröstvårtor. Dinan verkar mkt duktig med handen, jag är nog bättre med piskor...

Men framförallt: du verkar ha fått en härlig behandling! Grattis.

Och grattis till rödstjärt -håller med Ella häftigt att komma genom bara smisk!!! En väg dit kanske kan vara att köra upp vibrerande dildo i något eller båda hålen och sen köra smisket på rumpan...

Ja, det var jättehärligt. Och hemskt samtidigt. Haha jag får inte grepp om mina känslor.

Piskor låter läskigt, kan tänka mig att det påminner om bältet?

Ja orgasm under smisk skulle vara så coolt. Men min man skulle nog bli arg på mig då, smisk är ju ett straff.
  • Anonym (Ella 27)
    Anonym (Keso) skrev 2021-07-08 12:23:23 följande:

Kanske någon på jobbet måste koppla en sån bångstyring som dig och leda hem dig i koppel? Hålla dig i kopplet medan din man läxar upp dig?

Åh gud jag blev jättegenerad bara av att tänka på det... Herregud tänk om någon skulle se mig få smisk...
Svar på tråden Hur får/ger du smisk?