• Anonym (Ella 27)

Hur får/ger du smisk?

Jag får smisk ganska ofta. Jag känner på mig när det börjar bli dags, jag vet med mig att jag varit dryg och retsam mot honom lite för länge. När vi sedan blir ensamma på kvällen är det dags. När han talar om att det ska ske blir jag så konstigt lugn och trygg.

Jag får lägga mig över hans knä eller armstödet på soffan, och sedan smiskar han mig hårt och länge. Det är så konstigt, för det gör ont och samtidigt inte? Förnedrande i viss mån, men mest blir jag så lugn och trygg. Det är skönt när han sätter ner foten och sätter mig på plats.

Ibland, eller ja ganska ofta, knullar han mig hårt bakifrån efteråt. Älskar känslan av hur han stöter i min ömma rumpa. Älskar hur han tar kommando och jag bara får åka med.

Sedan är jag en lugn och snäll tjej i några dagar. Innan det är dags igen. Visst är det dumt att vara så dryg som jag är mot mannen jag älskar men jag kan inte låta bli. Och det är så skönt att veta att han sätter mig på plats, bestämt och kärleksfullt, när det behövs.

Kan inte ni berätta om hur ni smiskar/blir smiskade?

• Svar på tråden Hur får/ger du smisk?
  • Anonym (Keso)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-08 21:14:10 följande:

Vad härligt ni verkar ha det :)

Ris låter både spännande och jätteläskigt. Jag skulle nog gråta helt galet mycket och absolut inte kunna ligga still som jag måste. Har fått bältet några gånger och herregud.. Jag är nog inte så smärttålig.

Jag ska berätta om jag någon gång vågar prova ris. Tack för att du delar med dig, tycker det är så spännande att höra.

Pröva gå och hämta riset själv i skogen och välj själv vilket du vill ha
  • Anonym (Ella 27)

Ikväll när vi var själva i köket och förberedde middagen sa han plötsligt till mig att böja mig fram över diskbänken. Jag blev lite förskräckt för jag har ju varit jättesnäll sedan bestraffningen igår kväll. Han drog ner mina short och trosor (åh skammen jag känner bara jag tänker tillbaka på det). Men det visade sig att han bara ville kolla hur min rumpa såg ut efter gårdagens bestraffning. Han konstaterade att det syntes tydligt fortfarande att jag hade varit olydig igår och påminde mig om att det kanske är klokt att försöka vara snäll ett tag nu så rumpan får återhämta sig lite. Sedan gav han mig några lättare daskar på rumpan och därefter fick jag tillåtelse att dra upp trosor och shorts igen.

Känns som att jag rodnar fortfarande. Det gjorde ju inte ont som när jag får smisk på riktigt men det kändes precis lika skämmigt.

• Anonym (Ella 27)
    Anonym (Keso) skrev 2021-07-08 21:20:29 följande:

Pröva gå och hämta riset själv i skogen och välj själv vilket du vill ha

Blir konstigt darrig i benen bara av att tänka på det. Hade nog inte klarat det.
  • Anonym (Lyckligkvinna)

Får smisk på rumpa och lår, allt när han är bakom och jag framför. I början var han vädligt försiktig och visste inte hur mycket han fick ta i. Men när jag märker hur mycket hans kuk växer och blir ännu hårdare i mig, så älskar jag när han smiskar/slår mig på rumpan samtidigt. Han drar mig även hårt i håret. Jag nöjd, han nöjd, då kan man ta att man är röd på rumpan ett tag. Tycker detta är en fin grej, att han är så attraherad av mig och jag känner mig bra efteråt.

• Anonym (Rödstjärt)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-08 21:14:10 följande:

Vad härligt ni verkar ha det :)

Ris låter både spännande och jätteläskigt. Jag skulle nog gråta helt galet mycket och absolut inte kunna ligga still som jag måste. Har fått bältet några gånger och herregud.. Jag är nog inte så smärttålig.

Jag ska berätta om jag någon gång vågar prova ris. Tack för att du delar med dig, tycker det är så spännande att höra.

Jag gråter när jag får riset och jag sprattlar vilt med benen. Men jag njuter samtidigt av svedan och det känns befriande tycker jag att gråta ut när man får smisk.

Men det måste inte vara hårt. Prova lätt smisk med riset och ta det därifrån. Det är alltid spännande att experimentera. Och jag känner igen skammen du känner. Men en njutningsfull skam. Fast om någon skulle få reda på det skulle jag dö på fläcken.
  • Anonym (Ella 27)
    Anonym (Lyckligkvinna) skrev 2021-07-08 22:25:43 följande:

Får smisk på rumpa och lår, allt när han är bakom och jag framför. I början var han vädligt försiktig och visste inte hur mycket han fick ta i. Men när jag märker hur mycket hans kuk växer och blir ännu hårdare i mig, så älskar jag när han smiskar/slår mig på rumpan samtidigt. Han drar mig även hårt i håret. Jag nöjd, han nöjd, då kan man ta att man är röd på rumpan ett tag. Tycker detta är en fin grej, att han är så attraherad av mig och jag känner mig bra efteråt.

Det låter väldigt härligt :) Är smisk och sex alltid sammankopplat hos er eller kan det ske var för sig också?
  • Anonym (Ella 27)
    Anonym (Rödstjärt) skrev 2021-07-08 22:29:44 följande:

Jag gråter när jag får riset och jag sprattlar vilt med benen. Men jag njuter samtidigt av svedan och det känns befriande tycker jag att gråta ut när man får smisk.

Men det måste inte vara hårt. Prova lätt smisk med riset och ta det därifrån. Det är alltid spännande att experimentera. Och jag känner igen skammen du känner. Men en njutningsfull skam. Fast om någon skulle få reda på det skulle jag dö på fläcken.

Min man är väldigt sträng med att jag måste ligga still när han smiskar mig, så därför blir jag lite rädd för att höra om ris, haha. Jag vill ta mitt staff som en duktig tjej. Men du har rätt, man kan ju pröva lite försiktigt!

Ja skammen är som ingen annan skam... Blir ibland lite nojig för att någon på något vis ska få veta att jag får smisk för precis som du säger, jag hade dött...
  • Anonym (Rödstjärt)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-08 22:45:05 följande:

Min man är väldigt sträng med att jag måste ligga still när han smiskar mig, så därför blir jag lite rädd för att höra om ris, haha. Jag vill ta mitt staff som en duktig tjej. Men du har rätt, man kan ju pröva lite försiktigt!

Ja skammen är som ingen annan skam... Blir ibland lite nojig för att någon på något vis ska få veta att jag får smisk för precis som du säger, jag hade dött...

Om man ska prova ris MÅSTE man prova försiktigt. Det måste man alltid göra nära man provar nåt nytt med smisk. Det är viktigt att den som smiskar förstår var gränsen går och vad som funkar och inte funkar. Det är inget att börja med som bestraffning. Även om du tjuter, kom ihåg att DU bestämmer var gränsen går. Annars kan det bli helfel. Min man kan mig utan och innan men vi har experimenterat länge för att komma dit.

En annan sak, om du gillar skammen, prova att bli bestraffad strax innan ni ska få gäster. Att ta emot gäster med avisande skinkor kan du försöka tänka dig hur det är.
  • Anonym (Ella 27)
    Anonym (Rödstjärt) skrev 2021-07-09 00:37:01 följande:

Om man ska prova ris MÅSTE man prova försiktigt. Det måste man alltid göra nära man provar nåt nytt med smisk. Det är viktigt att den som smiskar förstår var gränsen går och vad som funkar och inte funkar. Det är inget att börja med som bestraffning. Även om du tjuter, kom ihåg att DU bestämmer var gränsen går. Annars kan det bli helfel. Min man kan mig utan och innan men vi har experimenterat länge för att komma dit.

En annan sak, om du gillar skammen, prova att bli bestraffad strax innan ni ska få gäster. Att ta emot gäster med avisande skinkor kan du försöka tänka dig hur det är.

Givetvis, det gäller att vara lyhörda inför varandra. Jätteviktigt när man håller på med sånt här.

Ja, känslan när man fortfarande är öm i rumpan och ändå ska interagera och vara normal med andra människor.... Som för mig på jobbet igår ju!

Önskar att vi kunde experimentera mer med det men vi har tre småbarn hemma så vi är rätt begränsade. Men när de blir större kanske vi kan leva ut mer :) Har ni svårt att hitta tillfällen eller hur är det för er?
  • Anonym (Ella 27)

Jag använder den här tråden som en dagbok nästan känns det som, haha. Men jag upptäckte verkligen att jag hade ett stort behov av att få skriva om detta.

Är ledig från jobbet idag och känner ett orimligt behov att provocera, och eftersom vi är hemma båda två så får jag alldeles för många tillfällen. Ska försöka lägga band på mig. Tror det är lite hormonellt nästan, är så bråksugen. Har redan himlat med ögonen åt honom två gånger och det vet jag att han verkligen inte gillar... Vi får väl se hur det går idag.

Svar på tråden Hur får/ger du smisk?