• Anonym (Tjo)

Duschar ni tillsammans?

Duschar ni med er partner?

• Svar på tråden Duschar ni tillsammans?
  • Anonym (Nej)

Nej, jag vill duscha själv. Vill ha hela duschen för mig själv då jag är frusen och inte vill stå och huttra under några få strålar. Sen är vi så olika långa så det blir problem där med. :D 

• Anonym (Frusen)

Nej. Det blir för lite varmt vatten och för mycket kall luft på min kropp för att det ska vara trevligt.

• Anonym (handendär)

Ja, ibland duschar jag med någon av dem eller båda. De duschar ibland med varandra också. Hurså?

• Anonym (oooo)
    Anonym (Tjo) skrev 2021-07-08 19:22:19 följande:

Duschar ni med er partner?

Nej.
    Det har väl hänt, som förspel till sex, men då står man där och ska tvåla in varann och det har blivit så krystat så vi struntar i att göra så. 

En hamnar utanför vattnet och fryser, medan den andra försöker skynda sig att tex tvätta klart håret för att man ska kunna byta plats sen. 
  • Anonym (...)

Japp! Och vi båda älskar det...

• Anonym (Tjo)
    Anonym (...) skrev 2021-07-08 19:42:49 följande:

Japp! Och vi båda älskar det...

Jag har aldrig duschat med nån för jag är inte tillräckligt bekväm i min kropp för det. Men jag skulle vilja! Tänker mig att alla gör det förutom vi
  • Anonym (...)
    Anonym (Tjo) skrev 2021-07-08 19:48:33 följande:

Jag har aldrig duschat med nån för jag är inte tillräckligt bekväm i min kropp för det. Men jag skulle vilja! Tänker mig att alla gör det förutom vi

Är det din partner har hen väl inga problem med din kropp? Jag är inte heller bekväm, exempelvis i badkläder på stranden, men med min partner tänker jag inte alls på det. Min kropp uppskattas!

Kroppar blir snyggare och sexigare om de bärs med stolthet oavsett hur de ser ut! Tycker jag...
  • Anonym (Lina)

Ja, vi duschar tillsammans 9/10 gånger, har gjort så i flera år. Brukar bli en trevlig pratstund eller förspel.

• Anonym (Bibi)

Nix, inte sedan vi fick badkar. Det funkar inte att stå två personer där och dusha. Vi skulle halka och slå ihjäl oss. Men förr gjorde vi det då och då.

• Anonym (H)

Tyvärr sällan trots dubbeldusch. Sorgligt nog beror det på mig att jag känner mig obekväm att visa upp min kropp efter 4 graviditeter och övervikt. Min man klagar inte, utan det ligger hos mig

Svar på tråden Duschar ni tillsammans?