Duschar ni tillsammans?
Duschar ni med er partner?
Ja det ligger väl mest hos mig men jag har lite skavanker som jag gärna döljer trots förhållande..
Det känns såklart hämmande och tråkigt men jag vet inte hur jag ska komma övet det.
Min sambo gillar inte att duscha ilag heller så det är inget tjat om det, men jag får för mig att jag skulle vilja det!
Inte sedan han blev för tjock för att vi skulle få plats i duschen båda två.
Ja det ligger väl mest hos mig men jag har lite skavanker som jag gärna döljer trots förhållande..
Det känns såklart hämmande och tråkigt men jag vet inte hur jag ska komma övet det.
Min sambo gillar inte att duscha ilag heller så det är inget tjat om det, men jag får för mig att jag skulle vilja det!
Nej, jag vill ha mycket hetare vatten än han vill ha så det blir för mycket av en kompromiss.
Men det är ju sååå mysigt!
Oftast leder det till sex, men inte alltid. Kan också bara vara en mysig stund.
Nej, det gör vi inte.
Bara gör. Som en grej liksom. Duscha i baddräkt om det känns obekvämt, och se vart det leder. Skippa tanken att du ska bli ren, ta en dusch imorgon tillsammans i badkläder för att det är varmt, om det nu ska vara varmt där ni är imorgon. Gör det helt kravlöst.
Vi duschar alltid tillsammans. Är en mysig stund tillsammans. Min sambo brular skrubba min rygg och det känns som en chans i den stressiga vardagen att hinna med varandra. Däremot älskar min sambo att ha sex i duschen, vilket jag inte gillar lika mycket. Dels är det trångt och inte så mysigt, sen är min sambo väldigt "stor". Lyxigt kan tänkas, men nej. Bakifrån, som det alltid blir i duschen, gör att han känns ännu större och faktiskt gör ont. Ibland går det bra men när det gör för ont så brukar jag vända mig och ge honom oralsex istället. Då älskar han mig ännu mer, man slipper få sperma på lakanen och jag slipper få ont. Borde kanske prata med honom att det gör ont i duschen, men vill samtidigt inte förstöra hans känsla.
Vi duschar alltid tillsammans. Är en mysig stund tillsammans. Min sambo brular skrubba min rygg och det känns som en chans i den stressiga vardagen att hinna med varandra. Däremot älskar min sambo att ha sex i duschen, vilket jag inte gillar lika mycket. Dels är det trångt och inte så mysigt, sen är min sambo väldigt "stor". Lyxigt kan tänkas, men nej. Bakifrån, som det alltid blir i duschen, gör att han känns ännu större och faktiskt gör ont. Ibland går det bra men när det gör för ont så brukar jag vända mig och ge honom oralsex istället. Då älskar han mig ännu mer, man slipper få sperma på lakanen och jag slipper få ont. Borde kanske prata med honom att det gör ont i duschen, men vill samtidigt inte förstöra hans känsla.
Ja, det händer, tycker det är en trevlig stund för lite närhet. Är ju inte så att vi knullar med varandra i duschen varje gång, om det ändå händer ibland. Men det verkligen något jag och min partner gillar. Man är nära varandra, kanske tvålar in varandra, krams och myser en kort stund. Tvättar varandras hår och masserar hårbotten.
Ibland suger jag av honom eller att han slickar mig, men det är närheten och myset som är viktigast för oss.
Oh ja! Det händer att älskaren och jag duschar tillsammans. Tänk dig att bli tagen bakifrån lutad mot ett svalt kakel. Löddriga händer som smeker brösten. Pulserande duschstråle mot klittan till sköna orgasmer. Sedan vila på en bastulave med en kall öl. Har alltid tyckt det varit extra sexigt i duschen.
Nej, i början ett par gånger.
Men jag vill ha hett vatten och han svalt så lade vi ner detta.
Det händer sällan att vi duschar tillsammans då jag föredrar snabba svala duschar och frugan kan ånga på minst dubbla tiden. Men när det händer brukar det vara början till sex.
Min partner och jag brukar nästan alltid duscha tillsammans. Det är ljuvligt, det tycker vi nog båda två!! Vi har olika längd och vill ha olika varmt, men allt det blir perifert - älskar att tvåla in honom, men också bara att få se lite extra på honom! Oftast blir det lite oralsex, eller bakifrån också. Inte så att vi kanske kommer, utan mer bara litegrann.
Jag har nog bara hoppat in någon gång med särbon, men det beror mer på att hans dusch är så satans liten än mina kroppsliga skavanker.
Jag har däremot en stor dusch där hela familjen skulle kunna få plats, men vi duschar så sällan samtidigt hos mig särbon och jag att det inte blivit av att jag hoppat in med honom.
Det skulle bli lite trångt och inte praktiskt. Men vi duschar ofta direkt efter varandra, så vi ser varandra. Det var väl det du undrade, antar jag?
Nej, i början ett par gånger.
Men jag vill ha hett vatten och han svalt så lade vi ner detta.
I min förra relation gjorde vi aldrig det pga att mitt ex inte tyckte om det. Vet inte varför han aldrig ville. I min nuvarande relation duschar vi tillsammans ibland, särskilt efter sex, och vi båda tycker det är en mysig stund tillsammans.