• QueenS

BIM Augusti

Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!

Ska vi följas åt mot plusset?

BIM lista

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

• Svar på tråden BIM Augusti
  • Sheltie
    Salladen skrev 2021-08-25 17:16:56 följande:

Idag, på eftermiddagen, tog jag RFSU testa ofta mest ?lite på skoj?. Jag är på BIM-5 så tänkte att OM det blir något litet så tänkte jag ta mitt CB testa tidigt på fredag morgon. Men RFSU var rätt starkt och tydligt rosa, så jag körde testa tidigt och även det blev starkt positivt.

Jag var eld och lågor så jag tog ett digitalt också, och det stod ?gravid 1-2?, så jag har plussat :D

Mycket tidigare än förra gången, jag hoppas detta är ett gott tecken eftersom förra graviditeten i juni slutade med mf .

Håller tummarna att det vill vara kvar! :)

Ååååh grattis! :D 
  • Sheltie

Godmorgon gänget!!

Tog ett nytt test idag efter gårdagens svaga test och dagens var något tydligare.
    Vågade mig på ett digitalt test.... och jag är gravid?! Huuur sjukt?! 

• ElinVanessa12
    Sheltie skrev 2021-08-26 07:38:09 följande:

Godmorgon gänget!!

Tog ett nytt test idag efter gårdagens svaga test och dagens var något tydligare.

Grattis!!! :D Har du haft några symptom? Har BIM samma dag som dig men testar helt blankt. Dock såå ömma bröst så har fortfarande hoppet uppe. :)
  • Hallonglass91
    Salladen skrev 2021-08-25 17:16:56 följande:

Idag, på eftermiddagen, tog jag RFSU testa ofta mest ?lite på skoj?. Jag är på BIM-5 så tänkte att OM det blir något litet så tänkte jag ta mitt CB testa tidigt på fredag morgon. Men RFSU var rätt starkt och tydligt rosa, så jag körde testa tidigt och även det blev starkt positivt.

Jag var eld och lågor så jag tog ett digitalt också, och det stod ?gravid 1-2?, så jag har plussat :D

Mycket tidigare än förra gången, jag hoppas detta är ett gott tecken eftersom förra graviditeten i juni slutade med mf .

Håller tummarna att det vill vara kvar! :)

Stort grattis!!! Håller tummarna för dig!
  • Hallonglass91

Godmorgon gänget!!

Grattis!! <3
  • Värphönan

Godmorgon gänget!!

Grattis! =D
  • Sheltie
    Mamma91a skrev 2021-08-26 08:26:01 följande:

Får hoppa över till septembertråden. Mf igen för 5 gången. Nu tidigt dock.

Oj beklagar ditt missfall, hoppades verkligen på att det skulle stanna hos dig denna gång <3
  • Värphönan
    Mamma91a skrev 2021-08-26 08:26:01 följande:

Får hoppa över till septembertråden. Mf igen för 5 gången. Nu tidigt dock.

Beklagar <3 hoppas pluset kommer snart för att stanna!
  • Sheltie
    Värphönan skrev 2021-08-26 08:58:26 följande:
    Grattis! =D
    Hallonglass91 skrev 2021-08-26 07:51:17 följande:
    Grattis!! <3
    ElinVanessa12 skrev 2021-08-26 07:47:18 följande:
    Grattis!!! :D Har du haft några symptom? Har BIM samma dag som dig men testar helt blankt. Dock såå ömma bröst så har fortfarande hoppet uppe. :)
    Taack fina ni <3 

Har haft en del symtom när jag tänker efter, främst små drag/"värk" från livmodern som har kommit till och från sedan ÄL+3 och denna veckan har brösten svullnad och blivit ovanligt tunga. Brukar få lite svullna bröst inför mens men det brukar inte komma såhär tidigt eller bli såhär tunga. 

Svar på tråden BIM Augusti