• QueenS

BIM Augusti

Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!

Ska vi följas åt mot plusset?

BIM lista

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

• Svar på tråden BIM Augusti
  • Lolilolimom

Oroar mig för utomkvedes.

Redan ÄL+10 testa jag svagt på predictor early (mäter 10mlU). Igår måndag, tre dagar senare var det vara en aaaning tydligare streck. Testa vid lunch på 5timmars sparat kiss både fredag o måndag.

Idag (morgonurin) på BiM så är digitalt negativt och testa tidigt fortfarande supersvagt. Borde öka lite mera på fyra dagar iaf!

Haft massa molvärk men även den har avtagit.

Hoppas det inte fastnat i äggledaren!!!!

• mamma8212

En vecka till bim, tror jag. Testade inte för äl denna månaden. Har inga känningar för mens än, vilket jag brukar ha nu. Om det nu är en vecka kvar, haha..

• Elli123
    mamma8212 skrev 2021-08-24 10:58:35 följande:

En vecka till bim, tror jag. Testade inte för äl denna månaden. Har inga känningar för mens än, vilket jag brukar ha nu. Om det nu är en vecka kvar, haha..

Har också en vecka kvar till bim tror jag.. men tror inte det tagit sig denna månad får bara en känsla på det? Känner mig helt vanlig i kroppen haha
  • betula

Testade negativt imorse dagen efter bim o känns som mensen är på g om än lite sen.

• Bez
    Anonym (Tredje) skrev 2021-08-23 17:49:36 följande:
    Ätit i 3 månader ihop med folsyra

Ej gravid

Nya tag nu med mindre koffein 0?alkohol och fertiiitetskostschema

Sa jag att jag blivit knäpp?
    Vad är ett fertilitetskostschema? Du är inte ensam om att bli knäpp :P
  • Mamma91a
    Vägenmotettbarn skrev 2021-08-24 08:08:19 följande:

Vad säger ni om dagens test? ÄL+12? syns ett rosa streck..

//

Utan tvekan positivt
  • mamma8212
    Elli123 skrev 2021-08-24 11:41:50 följande:

Har också en vecka kvar till bim tror jag.. men tror inte det tagit sig denna månad får bara en känsla på det? Känner mig helt vanlig i kroppen haha

Samma här, men för mig har det varit bra tecken. Har varit gravid när jag inte känt något alls, haha
  • Värphönan

Tog ett test i morse som visade svagt. Tänker att jag ska testa med ett tidigt test imorgon istället för att se om det visar tydligare.

Någon som har tips på bra märke på tidigt test? :)

• Värphönan

Tror tusanemig att jag har plussat?? =D

Jättesvagt så har svårt att få det på bild men syns i verkligheten.

Svar på tråden BIM Augusti