BIM Augusti
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Nu är nya ägglossningstest beställda, hoppas på ett plus lagom till att semestern är över!
Ska vi följas åt mot plusset?
BIM lista
7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)
Oroar mig för utomkvedes.
Redan ÄL+10 testa jag svagt på predictor early (mäter 10mlU). Igår måndag, tre dagar senare var det vara en aaaning tydligare streck. Testa vid lunch på 5timmars sparat kiss både fredag o måndag.
Idag (morgonurin) på BiM så är digitalt negativt och testa tidigt fortfarande supersvagt. Borde öka lite mera på fyra dagar iaf!
Haft massa molvärk men även den har avtagit.
Hoppas det inte fastnat i äggledaren!!!!
En vecka till bim, tror jag. Testade inte för äl denna månaden. Har inga känningar för mens än, vilket jag brukar ha nu. Om det nu är en vecka kvar, haha..
En vecka till bim, tror jag. Testade inte för äl denna månaden. Har inga känningar för mens än, vilket jag brukar ha nu. Om det nu är en vecka kvar, haha..
Testade negativt imorse dagen efter bim o känns som mensen är på g om än lite sen.
Vad säger ni om dagens test? ÄL+12? syns ett rosa streck..
//
Har också en vecka kvar till bim tror jag.. men tror inte det tagit sig denna månad får bara en känsla på det? Känner mig helt vanlig i kroppen haha
Tog ett test i morse som visade svagt. Tänker att jag ska testa med ett tidigt test imorgon istället för att se om det visar tydligare.
Någon som har tips på bra märke på tidigt test? :)
Utan tvekan positivt
Tror tusanemig att jag har plussat?? =D
Jättesvagt så har svårt att få det på bild men syns i verkligheten.