Lillajag1990 skrev 2021-07-23 09:01:43 följande:
Åhhhh låter lite som mig. Jag analyserar säkert min kropp fööör mycket. Men jag är svullen om nedre delen av magen, mest kvällstid, är illamående till och från och speciellt när jag druckit kaffe, klarade inte av att äta middag igår nästan för att jag är illamående och känner mig ?full? som att maten sitter uppe i halsen samt en mensvärk i ländryggen som kommer och går. I morse vaknade jag och hade mörka ringar runt vårtgården, väldigt konstigt. Men aja. Är väl bara pms allt!
Hur ska jag hålla mig ifrån att testa!!!?? Så lång väntan!
illamående och mat upp i halsen är min vardag så det känner jag hela tiden (en sjukdom) så det vågar jag själv inte gå på som indikation, även om jag skulle hoppas på att det är vad det beror på hehe.
Att vårtgårdarna ändrat sig kan absolut va ett tecken! Å va spännande =)
Så jobbigt att symptom på mens och graviditet är i princip likadant. Jag hade innan mitt ma knappt någon mensvärk eller känningar alls, men efter det har jag börjat få samma symptom som när jag varit gravid. Yrsel, molvärk osv.. helt hopplöst och även om jag vet att det är så går man runt å tänker att denna gången kanske det är som när jag va gravid?