BIM Augusti
Alltså kan ni fatta att 7/9 har plussat av de som haft bim tills nu och augusti har precis börjat. Hoppas statistiken fortsätter vara lika god. Jsg var ju med i juni och juli grupperna också, då var plussen i minoritet

Alltså kan ni fatta att 7/9 har plussat av de som haft bim tills nu och augusti har precis börjat. Hoppas statistiken fortsätter vara lika god. Jsg var ju med i juni och juli grupperna också, då var plussen i minoritet
Det är verkligen dubbelt. Glad för andras skull, men ledsen för sin egen <3 och så måste det få vara. Vi får både vara glad och ledsna här.
Hoppas att sådana här trådar kan ge både pepp och stöttning!
Testade för skojs skull nu med ett äl test (äl tror jag var 5 eller 6 aug) som visar mycket starkare än vad det gjorde när jag testade inför äl. Fick aldrig positivt så utan vet att jag haft äl iom att jag tempar varje morgon. Vad tror ni? Kan det betyda att mensen är på g eller kan det innebära graviditet ?
Tror att min ÄL period är över nu och att vi fått till det 3gr på ÄL dagar och en gång 3 dagar innan enl kalender. Men tror inte kalendern stämmer helt. Upplever att jag har ÄL tidigare än vad det visar då jag får äl symtom redan 4-5 dagar efter mens. Kan det stämma? Min mens slutade en måndag och tisdagen efter det hade jag kraftig värk i äggstockarna och dagarna innan det fertilt sekret som började 4-5 dagar efter mens. Kan det vart då ägglossningen skedde när jag hade sån värk på tisdagen fast enl kalendern skulle ägglossning ske torsdag?
Dagarna fram till bim går såå långsamt. Beror molvärken som kommer och går på dålig mage, pms eller graviditet liksom?
Håller med, så törstig som jag är brukar jag aldrig vara . lite lätt mollvärk och man undrar hels tiden om man håller på att bli tokig som analyserar eller om det faktiskt är så haha
Haha, jag har bim på onsdag den 25 tror jag. Hade ägglossning 10 augusti tror jag :) jag va på kliniken måndagen den 9 och hon kunde se ägget osv